Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 10 czerwca 2013

Cukrowa posypka od Golden Rose Holiday 51

Nie jestem przekonana do lakierów piaskowych czy też cukrowych. Po prostu denerwuje mnie ta ich chropowatość.  Ten wrzuciłam przy okazji zakupów na GR stawiając na kolor “do torebki i na szybko” – ogólnie chodzi o to, żebym mogła pomalować pazury na szybko, bez babrania się – nawet w samochodzie :) Oczywiście, kiedy zdarza mi się malować pazury w samochodzie, to nie jestem kierowcą :)

 

DSC_0797

Mam go drugi raz na swoich pazurkach – śliczny jasny srebrny pełen brokatu. Uwielbiam takie lakiery na lato.  Holiday od Golden Rose kryje dobrze przy dwóch warstwach, a nakładanie nie jest wcale kłopotliwe.  Mam zwyczaj malować paznokcie przed pójściem spać i nie cierpię kiedy następnego dnia mam stempelki o fakturze materiału. Tutaj tego nie spotkacie,  lakier zasycha stosunkowo szybko,  Właśnie mija drugi dzień z pazurkami ubranymi w GR Holiday 51  przy mocnym klepaniu w klawiaturę przez kilka godzin dziennie – jak na mnie i moje pazury, to jest dobry efekt.

DSC_0796

Rano patrząc na efekt, pomyślałam,że to nie tak trochę. Że nie tego oczekiwałam, że będzie zbierał się brud na powierzchni.  Ale w ciągu dnia zmieniłam zdanie, coraz bardziej mi się podoba. Myślę, że to właśnie zasługa dużej ilości brokatu. Mimo wszystko sprawdzę jeszcze jaki będzie efekt z  warstwa błyszczącego TOPu.

DSC_0817DSC_0811DSC_0813DSC_0823

Może dzięki temu koledze, przekonam się do tego wykończenia. OPI nie bardzo mnie przekonał, ale o tym kiedy indziej.

17 komentarze:

  1. Po pierwszym zdjęciu głowę dałabym sobie uciąć, że to mięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wyszło :) od pudełka się odbiło, pewno troszkę tez od ściany :) lampy nie udało mi się dociągnąć, ale nie mogłam się oprzeć, bo kropelki deszczu pięknie się odbiły i rozświetliły :)

      Usuń
  2. Ładny kolor wybrałaś :) Mam podobny z p2, więc na GR się nie skuszę, ale to wykończenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miałam też na oku P2, ale wcześniej robiłam zakupy w GR, no i wpadł do koszyka :) Do wykończenia ciągle się przyzwyczajam :)

      Usuń
  3. ślicznie to wygląda na paznokciach, mega kolor i no faktycznie idealny na lato i imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srebrne i holograficzne lakiery świetnie prezentują się nad basenem w słońcu :) no a wieczorową porą też mają szansę zabłysnąć :)

      Usuń
  4. Super lakier. Mam brokatowe lakiery z Essence, ale one wymagały położenia pod spód jakiegos koloru. W sumie nigdy nie patrzyłam na szafy golden rose, częściej mama kupuje tam lakiery. Może się skuszę na ten, bo akurat ja jestem z tych lubiących inne faktury na paznokciach :D Chyba pora założyć sobie notesik z wish listą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brokaty z Essence (dobra, mam tylko jeden) nakładam bez bazy, ale tak ze dwie, trzy warstwy, żeby tych drobinek było, jak najwięcej. Masakra do zmywania, ale niekiedy można przyszaleć z brokatem :D

      Usuń
  5. Cudowny efekt :-)!! Mam tylko 55 z tej serii, ale zakupię inne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny:)! Brokatowe piaski strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kładź topa bo będzie brzydko :(.

    OdpowiedzUsuń