Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 14 marca 2013

doodles na pazurkach

… od tygodnia namiętnie doodlam [duudlam] znowu.. wcześniej nie wiedziałam, że TO nazywa się doodlowaniem, ale zawsze TO mnie fascynowało.  No i zaczęłam. Po raz kolejny zahaczyłam również i o pazurki. Problem pojawia się wtedy gdy chcę swoje dzieło zagruntować. Mazak lubi się rozmazać, mimo że podobno permanentny :/ Ale i tak jest czadersko :D

Btw.. przepraszam w opóźnienia w wystawieniu postów ale mam problem z netem :/…i wolnym czasem ;/

DSC_0455

DSC_0453

 

DSC_0458

DSC_0461

DSC_0463

5 komentarze:

  1. Moje notatki z wykładów świetnie by się sprawdziły jako wzory.. zawsze coś bazgram. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie to wyszlo- wyglada jak takie bazgrolki, jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń