Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 28 lutego 2013

przyszła paczucha_ nareszcie !

Staram się, żeby za często nie wystawiać postów zakupowych. Ale raz na jakiś czas, nie potrafię się oprzeć pokusie.  Zresztą sama lubię oglądać to co ‘inni ludzie wrzucają do koszyka’.
Trafiłam na niezłą promocję  - 40% , tak więc, jak to mówi moja kumpela, grzech nie kupić.
Moim celem były dwa produkty – jeden konkretny – Lioele Dollish Veil, oraz jakiś rozświetlacz – tutaj padło na markę The Etude House. Z obu produktów jestem wstępnie bardzo zadowolona.  Po Dollish faktycznie czuję się jak laleczka, a rozświetlacz z Etude daje wreszcie taki efekt jaki chciałam uzyskać od dłuższego czasu. Dodatkowo zamówiłam garść próbek BB z Missha.
DSC_0245
DSC_0265
DSC_0263
Do koszyka dorzuciłam jeszcze mgiełkę utrwalającą makijaż,  próbkę maseczki nawilżającej ‘na noc”…
DSC_0266
Balsam do ust  a la “eos”… siostrzenica od razu chciała go przejąć, a na mieście budzi zainteresowanie :)
DSC_0268
.. no i cienie… Cała ja ;)
DSC_0277
Taka nagroda dla mnie za prawie abstynencje zakupową  :)
http://www.roseroseshop.com   - własność eBayowej  RubyRuby :)
A już JUTRO mój EKO-NATUR Marzec rozpoczynamy rozdaniem - zapraszam do “Czeskiego” rozdania ;) Alverde, Balea i niespodzianki czekają na nowe domki :)

29 komentarze:

  1. rozświetlacz wygląda świetnie :) cała reszta zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję mgiełki utrwalającej makijaż :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na prezentację wąsatego cienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ten rozświetlacz wygląda bosko!!!
    A Dollish mam sama i uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekam na paczuszkę od RubyRuby.:D
    Świetne łowy, jestem ciekawa rozświetlacza.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wygląda przesyłka do Polski? tzn. ile kosztuje i czy brałaś przesyłkę rejestrowaną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dostać paczkę z śledzeniem paczki , ale nastąpiłą drobna pomyłka i paczka poszła jako zwykła. Za całość przesyłka wyszła mnie 8 dolarów, ale po porównianiu cen na e-bay i tak bardziej się opłacało.

      Usuń
  8. Cienie to podstawa ;D Świetne kosmy i czekam na prezentację rozświetlacza. Już od jakiegoś czasu szukam czegoś odpowiedniego dla siebie, czegoś w chłodnej tonacji a nie złotej. Dollish jest super tylko mnie zapycha, szkoda bo ma świetny odcień. Wrzucaj częściej swoje zakupy, bo są bardzo interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio się ograniczam w zakupach :) No ale luty kusił mnóstwem świetnych okazji. A o rozświetlaczu chyba dosyć szybko napiszę :)

      Usuń
  9. ciekawy ten balsam do ust, nie spotkałam się jeszcze z takim opakowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze takie fajne byly balsamy EOS - które można kupić tez na allegro :)

      Usuń
  10. świetne zakupy, szczególnie ten rozświetlacz prezentuje się genialnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ciekawości zapytam, ile kosztował dollish w promocji? Czy zniżka była na wszystko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dollish kosztował 10 dolarów, wybierałam kosmetyki z zakładki 'Special Price' :) więc zniżka na wszystko :)

      Usuń
  12. fajne zakupy, i do tego rabacik niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo fajny sklepik wynalazłas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty po Dollish wyglądasz jak laleczka, ja wyglądałam jak podstarzała gejsza:) jak zobaczyłam swoją twarz po nałożeniu Dollish to śmiałam się do rozpuku, bo wyglądałam jak przysłowiowa "stara pudernica":))) co chyba świadczy o tym, że nie ma uniwersalnych kosmetyków dobrych dla wszystkich. Na zdjęciu widzę próbki Missha Signature wrinkle filler, który uwielbiam i jest moim absolutnym topem wśród bebików. Też skorzystałam z rabatów u ruby i zamówiłam piankę do mycia twarzy ze Skinfood.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co jest do wszystkiego to jest do niczego. A u mnie nie raz jest tak, że jak dużej grupie osób coś pasuje, to mnie nie koniecznie. Np Revlon Color Stay - wygląda strasznie na mojej skórze.

      Usuń
  15. cień z wąsami ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie daj znać o Dollish;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozpoczynam polowanie na dollish :]

    OdpowiedzUsuń
  18. fiu fiu fiu niezła paka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To teraz czekanie na recenzję tych cudeniek, szczególnie Dollish. Missha jest świetna :)

    zapraszam na mój (prawie) świeży blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten balsam eos! :D ♥ chcę :*

    OdpowiedzUsuń