Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 20 lutego 2013

POP!s

Jeżeli uwielbiasz kolorówką, jeżeli kochasz cienie, jeżeli lubisz mieszać, kombinować – to jest zestaw dla ciebie.  W różnych sklepach z półproduktami – czy to zagranicznymi czy polskimi – jest zazwyczaj zestaw tęczowy podstawowy.   Ja swój zakupiłam już HO HO HO temu na TKBtrading.com
DSC_0205
Piszę o nich, bo właśnie odkryłam je  ( po raz kolejny) na nowo , szczególnie fiolet.
Z pigmentów tych korzystam głównie wtedy ,gdy potrzebuję jakiegoś nowego koloru którego nie posiadam, a ubzdura mi się, że TAK ma BYĆ! Wtedy  wyciągam swoje cacuszka, sypię do woreczka  i mieszam na nowy kolor.
 DSC_0199
Mam też każdy z kolorów sprasowany i włożony do paletki.  Wyglądają rewelacyjnie jako cień główny i jako akcent na innym cieniu.
O samych pigmentach – jak widać na swatchu – totalnie nie widać różnicy w której części jest baza.  Mimo wszystko, radzę kłaść na ów wspomnianą bazę, właśnie po to by wydłużyć trwałość miki.  DSC_0192
Miki w stanie naturalnym lubią pylić – wszędzie i na wszystko. Są wydajne. Świetnie się pracują, świetnie się z nimi pracuje., są mega wydajne.
Jeżeli chodzi o mieszanie kolorów – jest w tym trochę czaru, trochę zabawy, frajdy i oszczędności. Wystarczy woreczek, miarka do dozowania cienia, i minimum siły w paluchach.  pokazówka– wkrótce :)
Zdecydowanie bardziej się opłacają ( lub opłacałyna TKB ) niż pigmenty z Essence.
I TERAZ NAJLEPSZE:
Są dostępne na kolorowka.com, a nie ma ich na TKBtrading.com. ;)*

*Zestaw niestety wycofano, czy może raczej zmieniono nazwy. Nie zagłębiałam się w temat, bo mimo mieszania, bawienia się w ‘cieniową chemi-zakałę’ – miki  zużywają się w BARDZOOO wolnym tempie.

11 komentarze:

  1. ale pigmentacja, wszystkie kolorki tęczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pigmentami czy mikami zaprzyjaźniona jestem od dawna ALE dzięki Pixie Epoxy ta przygoda nabrała innego wymiaru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wiesz...z pixie epoxy jest tak .. dopóki nie posiadasz, nie dowierzasz .. a uczeni w 'piśmie' mówią ! warto!

      Usuń
    2. Święte słowa, ale dlaczego nie było jej ponad 5 lat temu kiedy zaczynałam przygodę z minerałami :) Próbowałam wielu innych produktów, gotowych i samorobionych ale jednak to nie to samo co PE, która na MOC :D

      Usuń
  3. Ale boska pigmentacja i genialne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam odwagi do takich kolorów, ale bardzo podoba mi się ich pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń