Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 17 lutego 2013

..holo holo…

Nie przypominam sobie czy kiedyś pisałam o tym, że część kolorówki trafia do mnie przez drogę okrężną – szukam czegoś konkretnego,  konkretnego koloru, tekstury, efektu – a poszukiwania te kończą się – jak to w życiu – raz lepiej raz gorzej.  Z tego ‘ryzyka’ jestem zadowolona.
Za lakierem typowo holograficznym przeszłam mnóstwo kilometrów. W ogóle to jest długa historia o poszukiwaniu mojej własnej wizji koloru.  Nie miałam zielonego pojęcia o tym, że nawet takiego zwykłego ‘taniego’ holo gdziekolwiek będzie trudno dostać – w sklepach stacjonarnych. Polowałam  dalej na allegro, ebayu i innych sklepach internetowych na holo w wydaniu Color Club czt ChinaGlaze  - ale wybór był raczej marny…  Czasami mam wrażenie, że jest to rodzaj sportu, który podnosi adrenalinę….Ale od czego są blogi. Dzięki Yasinisi przez ten post przypomniałam sobie o istnieniu tejże firmy na allegro. No i po nitce do kłębka … kliknęło mi się.
Allepaznokcie.pl  znam od dawna – od czasu epizodu robienia pazurków żelowych.
DSC_0088DSC_0090
‘Sprzęt’ kupiłam anonimowo na Allegro, bez słówka, że parę słów pójdzie w Internet.  I dlatego cenię sobie to, że do wydanych  20 złociszy dostałam gratis -  ot taki brokacik. I to nie jakieś takie fiu bździu – a pełen słoiczek.  Ma się podejście do klienta.
Posiadam kolor 01  zamknięty w 16 mililitrowej buteleczce. W środku buteleczki mieszka mała kuleczka, której zadaniem jest dobre rozmieszanie drobinek. Buteleczka wygląda profesjonalnie, nie można jej absolutnie nic zarzucić.
DSC_0086
Lakier ma odpowiednią konsystencję.  Świetnie wygląda po jednej warstwie, po dwóch i trzech oraz jako top.   Nie wypowiem się odnośnie trwałości – moje paznokcie akurat są bardzo wybredne i praktycyzmie każdy lakier schodzi z nich błyskawicznie.
Jeżeli chodzi o wrażenia – FX – efekt holo – w sztucznym mocnym oświetleniu efekt zdecydowanie jest WOW, natomiast w dniu pochmurnym na dworze wygląda jak zwykły, ale elegancki srebrny szaraczek. Tak czy inaczej – mam zamiar kupić jeszcze jeden kolor z tej serii :)
Poniżej:
1 warstwa nad żarówką i z lampą błyskową.
sDSC_0071
2-ga warstwa nad żarówką i z lampą błyskową.
DSC_0079DSC_0075
3-cia warstwa nad żarówką i z lampą błyskową.
DSC_0080DSC_0084
Jestem zadowolona, że wreszcie mam typowe holo w mojej kolekcji.

10 komentarze:

  1. ooo świetny! faktycznie ciężko znaleźć stacjonarnie taki lakier niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały ! Będzie pięknie się prezentował na pełnym słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny *.* uwielbiam Holograficzne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny holo, ja jedyny jaki znalazłam to eveline ale raczej nie umywa się do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już go widziałam :) Niezły, ale nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny! zazdroszczę Ci takiego lakieru, naprawdę!



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam numerek 2 i też pokochałam holo od AllePaznokcie :)
    Lakiery flip flop też są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny! Zerknę do tego sklepu chyba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oszalałam na punkcie holo z CC, ale 45 zł za lakier... Boże, nigdy w życiu! Chyba, że zostanę miliarderką, wtedy tak :D
    Przyznam, że kusisz tym lakierem, chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń