Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 16 lutego 2013

… bo była okazja… (sneak peak)

…więc szykuje się rozdanie…. 
Doszłam do wniosku, że dawno nie robiłam rozdania,  tak więc mając dziś okazję (po raz kolejny) buszować po centrach handlowych w Ostrawie, wrzuciłam do koszyka małe co nieco.
Oj, przyznam się, że stałam przed tymi pólkami z założonymi rękami, z mocno skupioną miną, śledząc niemieckie napisy z bezmyślnym wyrazem twarzy, a  zaraz obok papugował mnie Pan ochroniarz.  Jakbym miała kreskówkowo określić procesy zachodzące w mojej głowie  - brakowało tylko rozbłyskającej żarówki i  anioła/diabła szeptającego do ucha. A ja tak naprawdę myślałam intensywnienie nad tym co chcę dla siebie, co chcę dla WAS.  Wyszło głównie kąpielowo :)
DSC_0059

Tak więc zacierajcie łapki, bo małe co nieco będzie do zgarnięcia już wkrótce…. musze tylko pomyśleć nad regułami  ;)
Pozdrawiam ,
jako ostatnio mocno zapracowany szeregowy ‘pracownik’. M.

33 komentarze:

  1. bardzo miło z Twojej strony, że pomyślałaś też o czytelniczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się o nich myśleć :) Tylko różnie bywa z kasą :)

      Usuń
  2. Miło, że o nas pomyślałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. no własnie zauważyłam że cieszy się zainteresowaniem - więc :)

      Usuń
  4. Lo matko, ile dobroci... Muszę się w końcu zaopatrzyć w te polecane kosmetyki, bo aż rączki świerzbią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne, bo tanie, bo naturalne i znajdzie się coś dla wegan :)

      Usuń
  5. W Ostravie? To Ty moja krajanka! Ja się też na Ostravę szykuję, niebawem zwiedzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam centra handlowe w Ostravie - nie są przepełnione, muzyka nie łupie w głowie, ciuchy może te same, ale coś ciekawego się znajdzie :)

      Do Ostravy - bez objazdu na A1 - mam 43 km :) Do Katowice-Piotrowice - 25 km :) tak więc, nie daleko :)

      Usuń
    2. Ja mieszkam zaledwie 1km od wjazdu na A1, mam ok 30km tylko, a mój brat tam w ogóle pracuje, więc wstyd, że jeszcze tam nie byłam :D do Katowic za to mam daleko.... 1h15m autobusem :P

      Jeśli masz jakieś wskazówki, do którego DM-u wybrać się najlepiej - chętnie przygarnę ;)

      Usuń
    3. Byłam w dwóch dm-ach w Novej Karolinie i W Avionie .. różnią się jedynie - nowościami w szafie Essence. DM czeski jest bardziej 'ubogi' niż Niemiecki. Ale limitki z Alverde są, Balei też jest dużo. Ceny są rozsądne, można płacić kartą. Bardziej opłaca się pojechać kupić za granicę, niż sprowadzać przez allegro.

      ps. do wjazdu mam A1 mam też z 1km-2 km. Obstawiam, że jesteś z okolic Marklowic :) Wysepka i takie tam :)

      Usuń
    4. A pudło, jestem z okolic Mszany :-) niedaleko tego mostu, o który jest awantura :P

      Najbardziej mnie interesuje kolorówka alverde, reszta nie robi mi wielkiej różnicy :) Dobrze wiedzieć :) Dziękuję za info ;)

      Usuń
    5. ojj tam, do Mszany bliżej z Marklowic niż z moich okolic Rybnika ;)
      Kolorówka jest, ale w ilości bez efektu WOW - jak dla mnie :)

      Usuń
    6. Trzeba było od razu, że Rybnik! :) przecież to bardzo moje okolice, ale raczej z wyjazdów niż z mieszkania :D

      Kolorówka ----> w Chorwacji kupiłam kredkę taupe, którą uwielbiam i jestem ciekawa, czy tam też jest ;)

      Usuń
    7. A tak w ogóle, to wolałam Twój stary nagłówek, ten taki zwyczajny, a tamten był oryginalny :)

      Usuń
  6. Okazja czyni zakupoholika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... ;/ coś w tym jest - ale miałam wytłumaczenie, no nie ?

      Usuń
  7. Łooo, ile dobroci :zacieraręce: :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę okazji do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ślicznie kolorowe zakupy!!!! och widzę, że muszę się przełamać i wjechać na A1 w stronę przeciwną do tej katowickiej:) hehe dotychczas byłam w Dm w Cieszynie, ale to dwa razy więcej km niż Ostrawa!!! Ślązaczki górą :) szczególnie te z powiatu rybnickiego;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto :) rybnicki rulezzz ;P

      Usuń
  10. Widzę,że Ty też taka zapracowana ostatnio ech. Tyle dobroci widze u Ciebie:P Olejek ALverde mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ogólnie to się dzieje. W sumie jedynie narzekam na zmęczenie.

      Przy półce z Alverde ciężko się skupić :)

      Usuń
  11. Zazdrość to obrzydliwe uczucie, wybacz ale BARDZO BARDZO ZAZDROSZCZĘ porzeczkowego alverde:((

    OdpowiedzUsuń
  12. o jej.. spore zakupy:) Nie miałam okazji jeszcze testować żadnego produktu tych firm...:)

    http://zlotapigmejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie okazja do przetestowania ich :)

      Usuń
  13. Jej, super! :) Nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale tyle dobrych rzeczy o nich piszą dziewczyny... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie okazja do poznania ich :)

      Usuń
    2. i to pewno jeszcze nie raz :)

      Usuń