Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 26 lutego 2013

Akcja-reakcja_EKO_NATU_MARZEC

Coraz bliżej wiosny, coraz bliżej świeżej soczystej zieleni. Czas obudzić się ze snu zimowego!
Dlatego uprzejmie ogłaszam wszem i wobec – że mimo przeciwnościom losu – miesiąc Marzec upłynie Mi pod naciskiem naturalnej pielęgnacji. Mniej lub bardziej, ale mam zamiar eksperymentować i zwiększyć ilość prostych i czasami kuchennych rozwiązań w życiu codziennym.

Graphic2
Moim celem jest odciążenie ( choć w minimalnym stopniu ) organizmu od chemii, eksperymentowanie,  mieszanie, kręcenie, kombinowanie i tworzenie swoich własnych mieszanek,  Mam zamiar też podzielić się z Wami moimi eco-natur-ulubieńcami.
Byłoby mi przeogromnie miło, gdyby ktoś się do mnie przyłączył.   Jesteś chętna?  – zapraszam !  31 dni z tym co masz w kuchni, z metodami prababek,  z eco-produktami. Grunt, że na ‘zielono’!.
DSC_0221
A u mnie przygotowania do Marca pełną parą !

6 komentarze:

  1. dopiero niedawno zaczęłam inwestować w naturalne kosmetyki. mam nadzieje, że uda mi się nimi zastąpić większość tradycyjnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, bardziej mi chodzi o coś w rodzaju zmierzenia się z lenistwem - taki challenge. Zobaczyć czy to mi odpowiada. I nie musi być w 100% eko, ważne że ogólnie więcej niż na codzień.

      Usuń
  2. popieram całym sercem! ale za dużo mi jeszcze chemii zalega na półkach :/
    naturalne metody wprowadzam do kosmetyczki od miesiąca i już wiem, jak świetne mogą być rezultaty (nieporównywalne nawet z chemią! może oprócz żelu pod prysznic, szamponu i balsamu do ciała, choć i te ostatnio łagodniejsze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie mam nic przeciwko chemii, grunt że umiarkowanie stosowana. Lubię i gotowce, i kosmetyki samorobione. Ale mimo wszytko na wiosnę, chciałabym sprawdzić metody z 'domowej apteczki' i eko-biznes :)

      Usuń
  3. ja również zużywam chemię- ale twarz juz niemal 100% w naturze...jednak od natury tez musze odpocząć- czas zuzyć zapasy w szafki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia! ja bym pewnie nie dała rady ;/

    OdpowiedzUsuń