Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 28 stycznia 2013

Mephisto kontra Fantasy Fire…

…czyli fiolet nie z tej ziemi w różnym wydaniu.
Uprzedzam, że nie mam ostatnio ręki do makijażu, nie mam cierpliwości do paznokci. Niby się staram, ale jest tak trochę ma ‘byle jak” byle było.  Czekam na lepsze czasy.
Ten duet jest idealny – urzekający jeżeli chodzi o kolor, ale trudny w użyciu. Trzeba wiedzieć jak wycisnąć z nich ostatnie soki. Ale czy to nie jest tak, że czasami diamentem jest ten/to nad którym trzeba posiedzieć, szlifować, dopieszczać, pielęgnować ?
DSC_1675
Duet ten jest walką pomiędzy manufakturą a koncernem,  diabelskością a fantazją… różni się a za razem jest niemal identyczne…ot tak :)
DSC_1287
Na pierwszy ogień idą nieszczęsne łamiące się paznokcie.
Zdjęcia są z początku grudnia, więc nie jestem stanie dokładnie określić lakierów podkładowych pod Fantasy Fire z MaxFactor.  Mogę określić na oko i z lekko zawodnej pamięci: kciuk na granatowym Magic Paris z Golden Rose, wskazujący na lakierze Miyo, fuckers na lakierze w Wibo  - fiolet z neonowej wakacyjnej kolekcji, serdeczny na różowym Magic Paris z Golden Rose no i malutki paluszek – solo warstw co najmniej 3.
To nie lakier, to top, który wygląda rewelacyjnie w różnych kombinacjach. Najlepiej na fioletach i niebieskościach. I czarnym :) o! i na soczystej czerwieni.
DSC_1276DSC_1272
A teraz czas na  zajęcia naoczne z udziałem diabelskiego Mephisto. Wyszło nieco orientalnie – trochę hindusko, trochę arabsko.. Jedno oko w kombinacji ze złotem, jedno z opalizującym różem i niebieskim.  Jestem ciekawa jak Mephisto będzie komponował się ze srebrem…
Uwielbiam to, jak Mephisto zachowuje się na różnych bazach pod cienie. Czasami nakłada się piękną taflą wielowymiarowego koloru, czasami charakternie tworzy plamy kolorów, czasami palmy pojawiają się po zaschnięciu bazy – ja w moim wypadku. Mephisto najlepiej czuje się z czarną krechą tu i ówdzie.
DSC_1225DSC_1224DSC_1216DSC_1214DSC_1186DSC_1194DSC_1181
Lubię to! :) Polecam wszystkim. Nie jest łatwo, ale warto :)
P.S. Muszę wrócić do sprawdzonych tuszy :)
POZDR… m.

26 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ciągle staram się zapanować nad tym efektem :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak :) potwierdzam, nie zaprzeczam :)

      Usuń
  3. Mephisto jest wspaniały, oczarowana jestem tym kolorem. Kliknęło mi się pełnowymiarowe opakowanie.

    Chyba przekonałaś mnie by FF zostawić bo miał wylecieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda wywalać FF. W duetach się sprawdza :)

      Usuń
    2. Masz rację, nie doceniałam tego lakieru.

      Usuń
  4. Oczko świetne. Cień jest niesamowity, nie miałam pojęcia, że jakikolwiek może być tak zmienny, tak się mienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest nawet kilka takich :) W sumie musiałabym napisać o tym jakiegoś posta :)

      dzięki :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. cień to miazga :) a szukam nowych fajnych kolorów :)

      Usuń
  6. super efekt na oczach;) a na lakier choruje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj na promocję, albo odsprzedaż - nie warto przepłacać, aczkolwiek - ładny w kolorze :)

      Usuń
  7. Pięknie. Aczkolwiek przyznam, że z początku myślałam, że rzucasz cień na pazurki i już miałam nadzieję na ciekawe połączenie... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzucam cień? ale jak ? zaintrygowałaś mnie :)

      Usuń
  8. Powiedz mi dlaczego ja go jeszcze nie kupiłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia. Ja kupiłam bo mam hopla na punkcie koloru :)

      Usuń
  9. U mnie dzisiaj pojawi się notka o MF, ale ostatecznie podjęłam decyzję o rozstaniu ;) Jednak średnio mi się podoba na paznokciach. Co do cienia to jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie oddam, chociaż jest ciężki w użyciu. Mam już dla niego dobre zastosowanie :)

      Usuń
  10. piękno i oko i pazur! :) pisz babo częściej! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babo, staram się :) Obiecuję, że będzie więcej koloru. ogarniam wasze posty i ogarniam swój kawałek ogródka :) nie jest lekko :P

      Usuń
  11. wszystko piękne, bo fioletowe, a fiolet to to, co tygryski kochają najbardziej!

    OdpowiedzUsuń