Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 16 stycznia 2013

Catrice _ spectaculART

Całkiem przypadkiem tuż przed świętami mama zaproponowała mi trasę cmentarz- shopping. Wiem, pierwsza część może nie brzmi optymistycznie, ale raczej chodziło o prace porządkowo-upiększające. Po spełnionym obowiązku, miałyśmy odwiedzić kilka 2-3 centra handlowe w Rudzie Śląskiej.  W Gliwicach, mam wrażenie, że Natura nawala z nowościami, tak samo w Toruniu. A tu pyk, Ruda Śląska i nowości jak bum cyk cyk na półeczkach w terminie.  A propos Torunia – Natura na Rynku (perfumy), Hebe prawie na rynku ( Revoltaire) - byłam przed świętami – jakieś ‘starocie’ ( patrz  wcześniejszy nawias)  na półkach Catrice, byłam tydzień temu – dalej to samo… porażka.
No ale wracając do  LE spectaculART – miałam na nią oko. Bo i kolory fajne i nowinki ciekawe. Ostatnio mam małego hopla na punkcie kolorów nude, brązów, czerni, smoky. Dlatego zestaw z kolekcji jest jaki jest – rozświetlacz, cień, top.
DSC_1388
Pierwszy w koszyku wylądował TOP - GOLD LEAF, który na pierwszy rzut oka nie ma nic wspólnego ze złotem ( live) . Jasne, na fotkach wygląda jak jasne złoto, ale  na pazurku  wygląda bardzo srebrno. Główny skład to duże srebrne  i drobny ,malutki starozłoty brokat.  Uwielbiam, za to jaki jest, nienawidzę za to jaki jest ( o tym w osobnym poście). Efekt jest boski, taki jakiego szukałam – po jakiś 2-3 warstwach. W efekcie  przez dwa tygodnie zużyłam  poł buteleczki i kupiłam dodatkową na zapas :) Nakładać solo i w duecie.
DSC_1390
Cień – prawdopodobnie ( bo naklejka z tłumaczeniem jest tak beznadziejnie przyklejona)  to 04 Artfully Lustrous. Mój hit jeżeli chodzi o rozświetlenie. Mój ulubieniec.  Gdybym miała określić go – wypiekany cień z mocno zmielonych drobinek – metaliczno- perłowy. Ładnie się nakłada, łatwo stopniuje,  pięknie miesza. I odświeża wygląd.
DSC_1398
DSC_1402
Rozświetlacz  01 Artfully Lustrous – nie za żółty, nie na różowy.  Lubię, aczkolwiek, wolałabym gdyby było lepsze krycie.  Rozświetla to co trzeba bardzo dyskretnie, ale z efektem WOW.  Nie macać tłustymi palcami -  w ogóle palcami. Zauważyłam, że wtedy lubi się tworzyć ‘tłustą skorupkę” która sprawia trudności przy nabieraniu produkty.
DSC_1403
DSC_1408
Z lakierów i szminek zrezygnowałam – mam sporo różu i fioletu w mojej komodzie. Od dziecka miałam problem z różem – bo najpierw go nie lubiłam, a teraz nawet lubię. Ale postanowienie było takie – że kupuję coś, czego u mnie ‘brak”. 
Warto, bo dobra kolekcja. Myślę, że każda/dy znajdzie coś dla siebie :)

34 komentarze:

  1. musze zdobyc ten lakier.
    Widze jakis male zmiany na blogu,ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdę, mogę dokupić :)
      dzięki, takie porządeczki :)

      Usuń
  2. Kochana, gliwicka Natura nawala nie tylko z nowościami, ale z obsługą przede wszystkim ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhum, mam wrażenie, że im 'większe' miasto tym bardziej nawala. Odnośnie Gliwic - porażka.

      Usuń
  3. cmentarz-shopping no umarłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to jest jedna z lepszych limitowanek Catrice ostatnimi czasy. Wszystkie trzy pokazane tu cukiereczki też zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się zdaje, że wejdą do stałej kolekcji :)

      Usuń
  5. Cień i rozświetlacz są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten top. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj, bo warto. Mam nadzieję, że wejdzie do stałej kolekcji :)

      Usuń
  7. Świetna limitowanka, bardzo przypadła mi do gustu. Jednak ze względów finansowych kupiłam tylko szminkę, z której jestem naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szminki z Catrice nigdy nie narzekałam - lubię je bardzo. Może jeszcze z rej limitki jakąś dorwę :)

      Usuń
  8. Piękne kolory! Szkoda, że w mojej Naturze już ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze będą - bo powinny byc. W innym wypadku przedstawiciele/zaopatrzeniowcy 'dają dupy'. Bo jak w sieci, to powinno być jak wszędzie, no nie ?

      Usuń
  9. cień mi się bardzo spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w złotym cieniu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłam się na rozświetlacz, nakładany palcem wygląda ładniej na buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ten cień wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadnij co? Polowałam na ten sam zestaw ;) Tylko w Wwie już wszystko było wykupione ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, co u nas da się jeszcze upolować :)

      Usuń
  14. Moje serce załomotało! Ten cień chciałam zdobyć za wszelką cenę :-)! Pierwszy raz jak go zobaczyłam w DN, to sobie pomyślałam - "a taki se". Przyszłam do domu, wieczorkiem kakao, blogi, relaksik a tu patrzę któraś z niemieckich blogerek pokazała całą limitkę, swatche i ten cień. Padłam jak pięknie wyglądał na oku. Na drugi dzień szybki bieg do DN. DUPA DUPA DUPA, pusty stand. Testerów nie sprzedają, dać mi nie dadzą i kicha :-(.

    Niech Ci dobrze służy, bo jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdzie do stałej kolekcji, jak bum cyk cyk

      Usuń
  15. Ja czekałam wieki na ten rozświetlacz i udało mi się go kupić na szczęście :D Zastanawiam się nad topperem, bo są jeszcze u mnie i chyba nawet dołożyli. Pokażesz jak wygląda na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam ten cień i uwielbiam go żałuję , że jest limitowany i tak zauroczyły mnie (bo posiadam dwa odcienie) i poświęciłam im post ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio mam ochotę na jakiś odjazdowy brokat, ale nie mogę znaleźć nic fajnego - nie szukam złota, tylko jakiegoś fajnego koloru :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem. Ostatnio wszystko takie 'powtarzalne' jest .. :/ btw ten bardziej srebrny jest.

      Usuń
  18. Dobrze, że trasa nie była w drugą stronę. xD
    W Bydoszczy nie ma problemu z nowościami od Catrice, ale obok tej przeszłam beznamiętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no w sumie :) całkiem dobrą kolejność miałam :)
      Kto wie, może jeszcze w tym roku zawitam i Bydgoszczy, i może trafię na ciekawą nietkniętą limitkę. Mam taką nadzieję :)

      Usuń