Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 20 stycznia 2013

Catrice _Gold Leaf Top Coat

Od dawna polowałam na idealny brokatowy lakier w srebrze.  Jak na złość, nigdzie nie ma – nie ma tam, gdzie jestem ja. Nie ma mojego ideału.  Marzy mi się OPIk albo ESSIE ( imion nie pamiętam) albo jakiś koreańczyk, niestety, ciężko je (te konkretne) namierzyć w sklepach internetowych, w drogeriach też nie miałam okazji na spotkanie oko w oko. Więc, gdy przechodząc obok limitki Catrice mrugnęło mi srebrem w oko, musiałam wrzucić do koszyka – nie jestem z kamienia.  Top jest o tyle dziwny co i interesujący, bo: a) w nazwie jest Gold w nazwie b) a  na codzień zdecydowanie wygląda na bardzo srebrny, c)  i na zdjęciach, zawsze wyjdzie złotawo.
Nie podoba mi się jedynie, że ma nieco gumowatą konsystencję. Nakłada się rewelacyjnie – 2 warstwy wtaczają dla zadowalającego krycia, błyszczy pięknie bez  żadnego dodatkowe topa,  ale długo schnie, gumowato.  Mimo wszystko,  wybaczam ‘gumowatość’ czy też ‘elastyczność’  - i dlatego zaopatrzyłam się w drugą buteleczkę zapasową. Bo nigdy nic nie wiadomo. 
Jeżeli chodzi o wydajność- w moim wypadku top zużywa się w tempie ekspresowym – ale używany jest bardzo intensywnie.
DSC_1607
Kiedyś na Pintreście trafiłam na zdjęcie srebrno-brokatowego frencza  - i przepadłam. Dla tego obsesja na punkcie takiego lakieru/efektu.  Eksperymentowałam i wymyśliłam coś takiego. Nie miało być na skróty, miało wyjść coś, co będzie dla mnie wygodne i będzie dobrym kompanem do maratonu filmowego.
Po pierwsze, przyda się coś , na co będzie można przykleić  długi kawałek taśmy klejącej – stara świeczka, szklanka, butelka. Na to kleimy taśmę, a na taśmę kładziemy lakier brokatowy. Ile wlezie wg zachcianki.   Ja zostawiłam swój na 3 dni. Wyschnął ładnie, ale zachował wcześniej wspomnianą elastyczność. Odklejając taśmę od świeczki, lakier ładnie schodził, tworząc ‘folię’ czy też arkusz brokatu. I o to mi chodziło, bo chciałam stworzyć, coś w rodzaju pasków do manicure.
DSC_1580
DSC_1582
Cały zestaw wygląda mniej więcej, jak na zdjęciu poniżej.
Pasek brokatu przyklejony na Seche, następnie wolne miejsce uzupełnione lakierem wybielającym do frenchu, a samą górę top. I szczypta cierpliwości, aż te kilka warstw ( u mnie 5 )  wyschnie.
A! pasek przykleić tak by pasował do długości pazurka,  wszystko co wystaje poza, można ściąć nożyczkami, a gdy wyschnie lekko dopiłować. Et Voila!
DSC_1588
Od  lewej do prawej: 2 warstwy, brokatowy french i na koniec jako top na lakierze w kolorze koktajlu jagodowego. Nie wygląda to najpiękniej, ale chciałam zrobić taką próbkę możliwości. Wersja lux pełna pewno jeszcze wstąpi w osobnym poście. Ostatnio musiałam ściąć pazurki, bo na jednym zrobił się zadzior i po prosty gdzieś przyhaczyłam zdzierając ciężko zapuszczoną długość.
DSC_1592
DSC_1564
A wszystko zaczęło się od tych zdjęć:
162692605260001021_yxrFTqzC_c213709944789173153_IN5NTaaF_c
Może ktoś zna namiary na jakiegoś fajnego dostawcę OPI/ESSIE/ORLY ?  Mam na oku jeszcze parę koreańskich marek, ale zawsze dobrze mieć szersze pole do popisu :)
Pozdrawiam końcówkowo-weekendowo.

23 komentarze:

  1. ale świetny pomysł, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten top. Żałuję, że jak był do kupienia, to nie udało mi się go dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wyszło kiedyś przypadkiem - takie wynalazki są najlepsze :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wpadłabym na taki pomysł:) Jesteś niezwykle kreatywna:) Udało Ci się wpaść na proste i niezwykle efektowne rozwiązanie. Bardzo podoba mi się prezentowany przez Ciebie mani:)

    P2 ma w swojej ofercie tego typu topy. Nie wiem, jak sprawdzają się pod kątem jakości, ale widziałam je w grudniu, gdy przeglądałam ofertę DMu za pośrednictwem internetu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze pomysły przychodzą przypadkowo :)

      P2 ma fają ofertę - ale niestety, nie mam nikogo, kto mogłby mi zrobić zakupy po niemieckiej stronie. Niby jest rodzinka w tamtych okolicach, ale bardzo nie DM'owa ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. i ja... i ta zakichana piosenka ciśnie mi się na usta ;)

      Usuń
  7. świetny pomysł ;) wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się efekt na końcówkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez, ale ciągle szukam lepszego sreberka :)

      Usuń
  9. Niezły patent :) Dla mnie zbyt pracochłonny, zbyt leniwa jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ze niby ja jestem nie-leniwa ? ;) sposób wygodniejszy dla mnie :)

      Usuń
  10. Teraz to nie zostało mi nic innego jak w końcu go kupić. Przyznaje bez bicia - zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń