Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 26 grudnia 2012

pucu, pucu, chlastu, chlastu czyli porządki na 2013

Jak widać na moim kawałku blogosfery,  wprowadzam małe porządki i oficjalnie przygotowuję się do nowego roku.

(http://ffffound.com/image/d3b0e59cd15c0ba400c3012b30ea31e4c2c1627c)
Powiadają, że osobowość człowieka zmienia się co 7 lat.  2013 wprowadzi mnie w kolejną 7-mio latkę, więc czas zmienić i szablon. Nie to, że kolejny zmienię za 7 lat… ;) po prostu, potrzeba jest zmiana, wprowadzenie rozruchu.  Nie wiem ile w tym prawdy czy ezoteryki, wiem, że trzeba działać.
Pracuję nad logiem – to u góry prawdopodobnie jest tymczasowe, dopieszczam szablon, bawię się z kodem źródłowym, opisuję nieopisane labele w postach. A wszystko to z poczucia winy, że ostatnio dałam ciała jeżeli chodzi o posty.
Pytanie też do Was – co zmienić, co poprawić – wizualnie i nie tylko ? Nie mówię, że się do tego dostosuję – bo mój blog jest moim kawałkiem życia, kawałkiem mnie, moich pokręconych i nie do końca składnych myśli,  którymi dzielę się z wami czyli resztą świata – ale pomocna dłoń i konstruktywna krytyka jest mile widziana. Pomoże mi wypracować jakiś kompromis. Pozdro i następny post już typowo kosmetyczny.

4 komentarze:

  1. to mnie to czeka za rok :D Aż sie boje ten zmiany

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już widzę zmianę, w układzie :) fajnie, że jesteś, w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tu żywo, kolorowo :) Zmiany jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń