Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 1 grudnia 2012

Podsumowanie ROSSMANN–40%….


DSC_1224
Skorzystałam z promocji, bo dlaczego nie ? Ostatnio mam ‘bana’ na zakupy kosmetyczne  - oszczędzam. Poza tym mam nowe postanowienie. Do tego wlecze się za mną, najpierw zapalenie krtani, potem oskrzeli, a teraz zapalenie płuc. Wewnętrzna kontrola pod kątem r’'aka i wszystkich innych nieprawidłowości zakończona pozytywnie. Poza tym zapaleniem płuc…  Jestem lekko śpiąca, ale nie chce mi się leżeć w łóżku….
Wracając do PROMO w Rosssie.. skorzystałam, ale dupy nie urywa. Nie wiem dlaczego, od jakiś dwóch lat przechodząc obok szaf kolorówkowych w Rossie, przeglądam zawartości tak od niechcenia.  Bo nuda…. NUDA, NUDA, NUDA – takie mam odczucie. I może błędne…
DSC_1306
Kupiłam podkład, bo Bourjois lubie, choć nie często po niego sięgam… Niestety nie było koloru nr 53, 52 do porównania. 53 jest o pół tonu za ciemne po  pół godzinie od aplikacji. Utlenia się, ciemnie :/
DSC_1272DSC_1270
Szukałam CZERWONEJ szminki. Podobno kolor idzie w pomarańcz  ( wg YT) .. dla mnie każda soczysta czerwień z Rimmel od Kate to taka trochę mocno w zimny ton , w róż wpada… Mimo wszystko – mój kolor. Przepięknie pachnie wiśnią.

DSC_1276DSC_1278DSC_1355
Uwielbiam. Wyglądam w niej zdrowo. To nie tylko moje zdanie. Konsystencja, formuła, opakowanie – pasują mi. Smak – nie jest tragiczny, ale zmieniłabym z  barbiowego na owocowy – jak w przypadku Rimmel od Kate.
DSC_1282DSC_1279DSC_1281DSC_1353
Pasuje do Mephisto. Od dawna mnie kusił. To nie lakier do paznokci, to TOP. I to powinno być jasno zaznaczone.    4-5 warstw i jest spoko. Solo. W kombinacjach – jedna warstwa.  Ciekawy kolorek.
DSC_1300
DSC_1323DSC_1297DSC_1324

16 komentarze:

  1. no Tobie się udało dorwać podkład z Bourjois, ja poszłam i cała szafa była już pusta :(
    za to kupiłam sobie wake me up z rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład kupiłam w centrum handlowym w Rossie w zeszłą niedziele ( polowa promo) i był całkiem niezły wybór, w Gliwicach w Rossie na Zwycięstwa (?) też był całkiem niezły wybór w tą środę. Na szczęście asortyment nie był za bardzo przebrany.

      Usuń
  2. fajowe zakupy, ta druga pomadka bardziej w moim stylu:) ten lakier to chyba potrzebuje mega dużo warstw, nie mylę się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupiłam ten odcień szminki od rimmela

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też te promo jakoś nie wciągneły,a L'oreal ma ładny soczysty kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. 54 HM jest faktycznie dość ciemna, strasznie podobają mi się te szminki L'oreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie nawet kolor 52 jest za ciemny:/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie skorzystałam bo .... nie miaąłm co kupić ale teraz bym przygraneła L'oreala infailible cień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie podklad z bourjois.
    Zarowno ten jak i wersje serum.

    OdpowiedzUsuń
  9. mój podkład <3 A ten lakier tez sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem z siebie dumna, bo nie kupiłam nic :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta pomadka z L'oreal.

    OdpowiedzUsuń