Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 21 listopada 2012

MEOW– spóźniona wyrywka Halloween’owa


Nie kupiłam każdego cienia z kolekcji – raczej wyrywkowo. Powód: szukałam fajnej zieleni, ale  burgundy i inne też kusiły. Ogólnie postawiłam na ciemne nasycone kolory.  O jakości nie będę mówić – bo MEOW ma jedne z lepszych cieni mineralnych, świetne kolekcje wydawane  cyklicznie, bogata gamę kolorystyczną i niezwykłe kolory. Zaczynamy na bogato-zdjęciowo.
Cienie z serii X: od góry do dołu :SASQUATCH, MOTHMAN,WENDIGO, GRIM REAPER
DSC_0838DSC_0833MEOW - Wyrywka halloweenowaDSC_0828sasquatch 135DSC_0827grim reaper 135DSC_0826wendigo 135.jpgDSC_0825mothman 135 - KopiaDSC_0823
Z serii Zombie Apocalypse :  od góry: INFECTION, HEAD SHOT, POST MORTEM
DSC_0819DSC_0815DSC_0811DSC_0812DSC_0813
Następne z serii Dance od Death: od góry NECROMANCER, VAMPIRE

DSC_0809DSC_0801
Ostatnia seria to Four horsemen: PESILENCE, VIOLENCE
DSC_0793DSC_0794DSC_0790
DSC_0800

38 komentarze:

  1. Ja pierniczę! Jakie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne te kolory i takie mocne! jakie równiutkie Ci wyszły te swatche!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sekret - taśma klejąca ;)

      Usuń
    2. ale ciiii cichoszaaaa ;)

      Usuń
    3. A to się wydało :P
      Wypróbuję ten patent.

      Usuń
  3. Niesamowitości! Same oryginały **

    OdpowiedzUsuń
  4. to się nazywają piękne swatche!
    przecudowne kolory. pigmentacja rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah... ale piękne i ta pigmentacja!
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamusiu! Genialne nasycenie i do tego jakie niezwykłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minerałki zawsze na bazie - tutaj dax cashmere :)

      Usuń
    2. Muszę pamiętać o tej bazie :)

      Usuń
  7. Ale pigmentacja! Normalnie szczena mi opadła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow wyglądają idealnie wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale one pięknie wyglądają, zbieram szczenę z podłogi..

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko i córko! Dawnooo nie widziałam takich piękności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne!!!!!!! Wszystkie!!! Za te z seri X dałabym sie pokroic :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka znakomita pielęgnacja:) Tę pierwszą zieleń chętnie bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oszalałam na puncie fioletu i śliwki! OSZALAŁAM!
    Nie spotkałam jeszcze sięnigdy z tą marką - muszę je gdzieś dorwać

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ale intensywne !
    jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. daje po oczach ale nasycenie mniam:)
    Poświeciłaś się do tych swatchy hehe, cała ręka aż po łokieć:P

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli tak ma wyglądać apokalipsa zombi to ja się piszę :D
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. pigmentacja doskonała wręcz - dawno nie widziałam tak wyraźnych cieni - świetne, aż żałuję, że sama mam dwie lewe ręce do makijażu cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko! Cudowne kolory i pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pigmentacja jest powalająca! Piękne kolor!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne, na jakiej stronie kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się napatrzeć na te kolory - piękne są!

    OdpowiedzUsuń