Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 27 listopada 2012

Fyrinnae–pierwsze 4 z 8–czyli cieniście


Cienie marki Fyrinnae są jednymi z moich ulubionych pod względem wyboru kolorów. Zazwyczaj wymagające, ale mimo wszystko warte zachodu. Ręcznie mieszane  - indie brand.  Fyrinnae jest marką kultową wśród wielbicielek minerałów. Po pierwsze baza pod cienie – kultowe Pixie Epoxy, następnie – cienie i kolekcje, które nie pojawiają się jak grzyby po deszczu przy każdej okazji.  Trzeba śledzić, trzeba wiedzieć.
  DSC_1162
Za każdym razem przychodzą inaczej opakowane – w tej paczce  były opakowane w szary worek i  ‘barbiowy‘ celofan + koperta bąbelkowa,  poprzednio zamiast celofanu była bibuła w trupie czachy.… ołł yeahhh
Dzień dzisiejszy z czteroma kandydatami:)
MEPHISTO- jemu należy się osobny post – i taki też będzie.  Niesamowity kolor – coś pomiędzy oldschooolowym atramentem, purpurą , różem a złotem. Cień mega wymagający. Ale wart wysiłku.
Moja opinia: najlepszy na mokro i Pixie Epoxy.
 DSC_1179DSC_1193DSC_1194DSC_1191DSC_1196

PUMPKIN FIRE – cień o matowej bazie -  ni to czarnym, ni to w czekoladowym  brązie, przeładowany  tysiącem gwiazd i jednocześnie  milionem (mnie lub bardziej ) syntetycznych iskierek.
Najlepsza prezencja : na mokro i na Pixie Epoxy. Na Daxie wygląda całkiem interesująco.
DSC_1206DSC_1177DSC_1213DSC_1221
FIRE OPAL
Zaraz za MEPHISTO – ulubieniec. Duochrome. Za każdym razem inaczej wygląda. Mniej wymagający niż Mephisto – a jednak. <ULUB>
Moim zdaniem – najlepsze na DAX Cashmere i na mokro
DSC_1175DSC_1226DSC_1232
DRESSED TO KILL
Choć odcień piękny, nie jest to kolor na który czekałam. Warty grzechu ale ze wszystkimi plusami i minusami czyli  podjęcia tak ważnego kroku jak … pierwsze użycie cienia. Nie jest łatwo, ale na mokro – pełen szacun! Zachowuje się czasami jak kapryśny facet/panna.
DSC_1173DSC_1235DSC_1237
p.s . Prezentacja oczka  ‘później’ :)  ale niedługo ;)

24 komentarze:

  1. alez kolory! Brązy chyba nabardziej przypadły mi do gustu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezuniu, cóż za cudności!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne
    wszystkie bym chętnie też przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kolory ♥ gdyby nie ban na zakupy cieni to skusiłabym się :D ale zostaje Pixie Epoxy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym przez ostanie dwa miesiące ograniczyłam się w zakupach kosmetycznych, tak więc mogłam pozwolić sobie na mały prezent :)

      Usuń
  5. Pumpkin Fire to chyba jeden z najpiękniejszych cieni jakie w życiu widzialam:)Choć Mephisto równiez mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy fiolet *.* !!!!
    Gdzie je upolowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalio, tutaj są dostępne :) - http://www.fyrinnae.com/

      Usuń
    2. Hexx, miałam nadzieję, że może Shinodka upolowała je na All :D

      Usuń
    3. Idalio, póki co nie widziałam ich na All, ale przesyłka nie jest droga więc warto się pokusić :)

      Usuń
    4. miałam wkleić adres, ale komóra mi dzisiaj padła, a w pracy mam blokadę na komentarze :/ nawet przed 8.... to nie fair...

      koszt wysyłki waha się pomiędzy $3.00 to $7.50. Słoiczki któe prezentuje to mini jarsy - 2 - 2,5 $ za słoiczek.

      Zresztą, maila wysłałam :)

      Usuń
  7. Zieleń i fiolet są po prostu piękne:) Podoba mi się ich pigmentacja i ta niejednoznaczność. W zależności od bazy i sposobu nakładania wyglądają inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fiolet i brąz!!! od teraz zaczynam na nie chorować :P czekam jeszcze na zdjęcia na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mephisto jest genialny :d jak zrobilam z nim makijaz to nikt nie wierzyl ze to 1 kolor jest na powiece heheh :D czekam na twoje makijaze z nimi ::D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) jest przeboski - musiałam go mieć. Bo on faktycznie jest za każdym razem inny. A makijaż to w weekend:)

      Usuń
  10. Piersze trzy kolory - Bosskie!
    Zieleń też ładna, ale po prostu nie przepadam za tym kolorem.
    Wg mnie najlepiej wyglądają na mokro i na bazie z Daxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam zieleni idealnej, ta nie jest, za to reszta kolorów fenomenalna :)

      Usuń
  11. piękne!!! a nr dwa mnie powalił !!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabiłaś mnie tym postem :P
    Po prostu feeria barw ** Oczywiście fiolet rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Mephisto popełniłam zakup :) Reszta po to żeby nie czuł się sam :)

      Usuń
  13. Na różnych bazach i na mokro wyglądają zupełnie inaczej... Kto by pomyślał? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki rodzaj pigmentu :) poza tym, lubię mieć kilka baz - dla wiadomego efektu :)

      Usuń