Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 30 października 2012

Hi Fi Cosmetics _ seria Labyrinth ( pic heavy)


Jestem wielką fanką takich ‘małych’ manufaktur kolorówkowych, które w USA określa się jako ‘indie company’. Lubię je za to, że wypuszczają często swoje kolekcje w zależności od okazji, pory roku. A kolory w większej części są jednorazowe i niepowtarzalne.
Hi Fi Cosmetics znam od dawna, ale jakoś nie miałam okazji nic kupić. Prawdę mówiąc, nie wiedziałam za bardzo jak.. Tzn wiem, ALE... >> Zobacz TUTAJ<< . Nie lubię  go,  nie potrafię  tam przebywać więcej niż 3 minuty, bo mnie drażni, irytuje. Co mu można zarzucić ? Jest rozgrzebany, nie przejrzysty, nie intuicyjny.  Ogólnie jedno wielkie BEEE. A szkoda. Istnieje też blog >> KLIK <<<.  Może przesadzam, ale serio – to nie moja bajka.  Dodam, że nie kupiłam, a wygrałam  (drugi raz w życiu) na blogowym giveaway’u :)
Sama kolekcja cieni z serii Labyrinth ( ciągle do nabycia na ich stronie) została wydana na okres Halloween 2010 roku. A same kolory są niesamowite, magiczne, duochromowe, czasami z kapką iskierek.  Trzeba włożyć nieco wysiłku, żeby wyciągnąć z nich to co najlepsze, jednak WARTO.

A kolory są niesamowite! Tak więc bombarduję fotami :)

DSC_0686DSC_0770DSC_0687DSC_0766DSC_0689DSC_0763HI-FI Cosmetics1-001DSC_0690DSC_0758DSC_0692DSC_0755DSC_0693DSC_0707DSC_0709DSC_0737DSC_0786DSC_0782DSC_0779DSC_0740DSC_0778DSC_0772HI-FI CosmeticsHI-FI Cosmetics2
DSC_0744DSC_0736
Fajniste?

13 komentarze:

  1. Pigmentacji to chyba sam MAC mógłby się uczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bazie są - na pierwszych zdjęciach da się zauwazyć różnicę na sucho i na bazie. Nie robiłam na mokro - ale wiadomo - jeszcze mocniejsza pigmentacja. Minerałki to trochę inna kategoria cienia :)

      Usuń
  2. Fenomenalne odcienie, o jakości nie wspominając, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne kolory :)) nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te kolory. :) Chętnie sama bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś kiedyś chciała odsprzedać jakieś kolory (z tej czy innej swojej kolekcji) to ja jestem chętna. :)

      Usuń
  5. Cudne kolory-prezentują się wspaniale :) to jest to co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń