Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 19 października 2012

Catrice - 580 Carrots Of The Caribbean


Dobra, nie będę chrzanić, pieprzyć i przyprawiać … a wrócę do podstaw, do tego co lubię najbardziej … bo to najbardziej mnie jara … kolor… i cienie :)
Jesień = pomarańcz, no nie ? Dynia, liście i całkiem,całkiem nudo-pomarańczowy maki-jaż ;)
DSC_0519DSC_0518DSC_0514
Kolor jest dosyć dzienny, miły, przyjemny i pożyteczny. Od jakiś 2-3 tygodni regularnie gości na mojej powiece… I wiecie co.. czuję się w nim jak w nudziaku - naturalnie i bezpiecznie. Z drugiej strony, dodaje energetycznego kopa – bo kolor, bo energia, bo ‘nietypowo’….
DSC_0517DSC_0520
O opakowaniu nie będę pisać – wiadomo. O samym cieniu – warto się z nim pomęczyć. Łatwy w użyciu, łatwo się miesza z innymi kolorami innych marek– w średnim stopniu chce współpracować z moim ostatnio ulubionym i nowo nabytym brązem Inglota….o tym kolorze w innym poście :P
DSC_0566
Jak widać poniżej, pigmentacja set w porządku. Baza niewiele podbija, a złotawy poblask pojawia się w zależności od kąta padania światła.  W przypadku mieszania z innymi cieniami, kolor może się wydawać płaski – po prostu dyniowo-pomarańczowy – ale to tylko taka iluzja, bo złote drobinki, pomimo, że są ciężko zauważalne gołym okiem, – oddają swój urok w różnym środowisku naświetlenia – lampka z jarzeniówką,  tradycyjna żarówa, blask świecy….
DSC_0529DSC_0530DSC_0534DSC_0540
Warto pomacać, warto dodać do kosmetyczki – pomarańczka bezpieczna,  pomarańczka o całkiem niezłym pigmencie,  dosyć łatwa w użyciu… bezpieczna i niezbyt typowa :)
co tu pisać… polecam.. tym mniej odważnym i bardziej otwartym na eksperymenta ;P

26 komentarze:

  1. Przecudny,taka dynia właśnie. Chcę taki, jutro polecę kupić zwłaszcza, że te cienie są miłe, mięciutki no i tanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dynia w calej okazalosci - mysle ze to kolor rodem hitu jesieni :P warto :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy kolor :). Lubię takie, ale u kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, u mnie by przeleżał w szafce ^^

      Usuń
    2. a jaki kolor oczu? mam podobnie z turkusami i niebsieskimi = chociaż czasami mi nawet pasują ;)

      Usuń
  3. Ladna,ladna dynia ale cienie a Catrice cos nie chca ze mna wspolpracowac:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo one maja to do siebie ze są dosyć chimeryczne ...

      Usuń
  4. o mamo. zakochałam się. uwielbiam takie kolory *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pomarańczy zawsze miałam ciągotki, a ten na jesień jest jak znalazł :) i nie tylko na jesień.. :)

      Usuń
  5. Jaki czad :) Faktycznie idealny cień na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak prezentuje się na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Bo byłam ostatnio w Naturze i już go miałam w koszyku, ale zrezygnowałam,bo stwierdziłam, że to co na paluchu ładnie wygląda, wcale takie na oku nie jest. Teraz trochę żałuję :/

      Usuń
  7. Kolor ciekawy, ale nie dla mnie;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, daloby się z tym coś zrobić :)

      Usuń
  8. Pomarańcza czy dynia, idealna do niebieskich oczu :) u mnie namiętnie używana pomarańcza od Inglota - 410P, nieco mniej żarówiasty, ale też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do niebieskich oczu wygląda genialnie :) a inglota sprawdzę :)

      Usuń
  9. Ładny odcień, nie tylko na jesień :)
    I bardzo podoba mi się twoje logo, choć stare też było śliczne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie, pomarańczka jest dobra na każdą pore roku - na zimę - bo święta i pomarańcza, na lato - bo lato, wiosną - energetycznie, kwiatowo, jesienią - bo złota jesień :)

      a z logiem - eksperymentuje :) chcę zachować stylistykę , ale dać też coś nowego - i w ogole - dzięki :)

      Usuń
  10. mmm śliczna, będę musiała ją obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń