Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 12 września 2012

look_na leniwca z 1001 nocy


Nie chce mi się ostatnio siedzieć przy komputerze, nie chce mi się nic robić… Nawet nie chce mi się nic nowego z kolorówki kupić, mimo że świeżo po wypłacie.. TRAGEDIA ;) Poza tym ciągle jest coś do roboty, więc przyjemności tak jakby w kąt. Postanowiłam się zmobilizować, spiąć poślady, nie zostać w tyle… tak więc dla rozruszania nadgarstków, postanowiłam pobawić się kolorem. Ostatnio jakoś nie specjalnie mi wychodziło oko – głównie bezpieczne kolory,  głównie bezpieczna kombinacja… myślę, że czas najwyższy z tym skoczyć. Tak więc wygrzebałam dwa cienie i postanowiłam COŚ z nimi zrobić. Mhhh musze nad tym zestawieniem jeszcze popracować, bo to nie to, co siedziało w mojej głowie… bywa…. :D
DSC_0228DSC_0246DSC_0260DSC_0239DSC_0268
W roli głównej cienie: L’oreal Infaillible - Purple Obsession
                       Sugar Pill – Goldilux
                       Inglot – pigment no 33, DS 463,  M 351

25 komentarze:

  1. o jestes,mam wrazenie ze miesiacami sie tu nie bylo ;)
    a makijaz bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakby miesiącami.. bardziej wyrywkowo byłam, ale obiecuje się poprawić :) jakoś mam lekki spadek formy jeżeli chodzi o twórczość :) CRISIS ;)

      Usuń
  2. Spinaj poślady bo Ciebie brak :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spinam, pisze posty na 'zaś' ;)

      Usuń
    2. spinaj, bo Ci dam kopa w d*** ;)

      Usuń
    3. a dasz mi go live?!... bo wg planu - który muzę znowu nie wypalić.. ostatni weekend września jestem w bliskich okolicach wawy... kieś fast piwk0 ?

      Usuń
  3. Koniecznie musisz się zmobilizować :) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, postaram się zmobilizować zeby stworzyć coś bardziej twórczego ale ciągle do noszenia :)

      Usuń
  4. Ładny ten fiolecik z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się!
    Pokazuj się częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie, do wygrania bizuteria BIK BOK. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:) efektowne a ja ostatnio lubię kombinacje z makijażem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się kombinować, ale czasami człowiek łapie dola twórczego .. ale szkolę się ciągle :)

      Usuń
  9. pojechałaś orientem :)
    błysk i blask, tylko jakoś samo ułożenie kolorów do mnie nie przemawia.
    i wracaj - walcz z kryzysem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walczę :) również z brakiem czasu :)

      Usuń
  10. wkoncu trafilam na kogos kto ma taka jak ja troche opadajaca powieke:)Makijaz bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny makijaż pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń