Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 30 września 2012

Catrice_ 060 Oh juicy!


Zachciało mi się pomarańczowej szminki. Wiem… podobno była trendem na wiosnę, a tu już powoli zadkiem wciska nam się jesień.  Mimo wszystko uważam, że pomarańcze i wszelkie oranże są świetne na jesień.
Jakiś czas temu miałam okazję pisać o jej siostrze 110 Pink Me Up – równie mocnym kolorze co ten.
DSC_0454DSC_0452DSC_0449
Pamiętam, że pisałam że cena jest niezbyt przystępna. Zmieniłam zdanie – wtedy nie byłam obeznana  zbyt dobrze w świecie błyszczyków i szminek. Coś tam sporadycznie kupowałam, ale jakoś jestem bardziej naoczna niż naustna.
Oh juicy! nie wysusza ust – nie zauważyłam.  Można ładnie bawić się kolorem bo:
A) nałożony na balsam do ust – kolor jest taki ładny błyszczykowy, lekko rozmyty
B) nałożony grubą warstwą kolor daje po oczach.
Najlepiej nakładać na usta nie spierzchnięte, wypeelingowane ( choćby szczoteczką do zębów).  Zjada się równomiernie, nałożona solo nie farbuje ust – jak poprzedniczka. Wykończenie jest mhh kremowe – bez drobinek. Świetnie sprawdza się jako.. róż :) Ale żeby nie było – na zdjęciach nie jest nałożona na policzki :) To innym razem. Posmak i zapach – niedrażniący – to co lubię :)
DSC_0459DSC_0473
Poniżej Oh Juicy nałożona na balsam do ust – efekt połtransparentny.
DSC_0401DSC_0365
Wersja rażąco-neonowa orginalna :)
DSC_0422DSC_0417DSC_0423

29 komentarze:

  1. Ale wścieklizna :). Ślicznie się komponuje z twoją karnacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać! :) Kompozycja idealna :)

      Usuń
  2. Mam już jedną wściekłą pomarańczę w swojej kolekcji i nie chcę brać następnej, bo ani jednej, ani drugiej nie zużyję. Ale chyba się w końcu skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a jaką inną pomarańczkę masz ? jestem zainteresowana :)

      Usuń
  3. Przepięknie wygląda. Ja też uważam że pomarańcze są idealne na jesień- zwłaszcza ciepłą i słoneczna:) To takie przedłużenie lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! tym bardziej ze w koncu pomaranczka to z jesienią sie kojarzy, no nie ?

      Usuń
  4. kolor obłędnie wygląda na Twoich ustach :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jakby byl dla ciebie stworzony. Mi niestety nie udalo sie tym razem zdobyc zadnej pomadki z catrice ale koniecznie musze to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają całkiem fajne szminki :) polecam i dzięki :)

      Usuń
  6. mmmmm mega kolor! bardzo Ci pasuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten odcień! To lubię :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ale chciałabym jeszcze bardziej pomarańczowy dostać w swoje ręce :)

      Usuń
  8. Boska jest, śliczny kolor! Ciekawe, czy pasowałby mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że będzie Ci pasował. Chcesz próbkę ?

      Usuń
  9. ależ soczysty kolor ! :) pamiętam jak lata temu ciocia przywiozła mi z Niemiec taką neonową pomarańczową pomadką, wyśmiałam ją wtedy, aktualnie dałabym się pokroić za tamta pomadkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. soczyście! bardzo sssoczyście! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest niesamowita! Dziś jadę do Natury i na pewno oblukam ten odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zobaczyć :) ja kupiłam za trzecim podejsciem :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. warto miec w swojej szufladce , chociaż chciałabym mieć jeszcze bardziej pomarańczowy okaz ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. :) uwielbiam - to moja druga czerwień kiedy chcę czuć się sexy ;P ;)

      Usuń