Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 11 sierpnia 2012

Ziaja i włosowy odżywkowy raj


Chociaż lubię Ziajkę, jakoś nigdy nie używałam jej w ‘włosowej sprawie’. Aż pewnego dnia trafiłam do drogerii, gdzie w oko rzuciły mi się te opakowania.  Wiem również, że jest to nieco odświeżona wersja pewnej serii. Wypróbowałam od tego  już kilka rodzajów odżywek (masek jeszcze nie )  i wciąż kilka ciągle jest przede mną, a te obecne to :
-odżywka intensywnie wygładzająca,
-odżywka intensywnie regenerująca,
-odżywka intensywnie odbudowująca w sprayu, – ale w kremie też miałam :)

DSC_0615DSC_0616

Odżywka Intensywnie wygłądzająca:
‘Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Szczególnie polecana do włosów niesfornych – szorstkich, suchych, matowych.
DZIAŁANIE
  • Wyraźnie wygładza włosy na całej długości.
  • Zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie.
  • Zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.
EFEKTY
Włosy gładkie, pełne blasku.
Lepiej się rozczesują i układają.

 
Lubię – a  zwiera silikon ( info dla przeciwniczek) . Włosy faktycznie są po niej wygładzone. Póki co, używam jej raz na tydzień, dwa. Włosy po niej są miękkie i błyszczące – wszystko to co obiecuje producent :) Ale.. odżywka podobno jest bez spłukiwania, a ja nie odważyłabym się jej zastosować w taki sposób.  Problem w tym, że wolę więcej wylać na rękę i potem spłukać, niż wcierać we włosy ‘kropelkę’. Moim zdaniem – chociaż zrobiłam tak tylko raz – najlepiej nadaje się jako odżywka ze spłukiwaniem. Jeżeli prostujecie włosy ( od czasu do czasu oczywiście ;) – odżywka ta będzie idealna – po wyprostowaniu włosy są błyszczące, lejące i ogólnie prezentują się jak okaz zdrowia bez zbędnego puszenia się. Jednak trzeba uważać w trakcie dawkowania – hojnie nałożona może obciążyć włosy.
DSC_0617

Odżywka intensywna regeneracja miód

‘Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.
DZIAŁANIE•   Skutecznie odżywia, nawilża i wzmacnia włosy.
•   Wyraźnie odbudowuje ich naruszoną strukturę.
•   Zmniejsza łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
•   Chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

EFEKTwłosy elastyczne, gładkie, miękkie’
Również zawiera silikon. Używam jej zamiennie z ‘Intensywnym wygładzaniem’ – myślę, że te odżywki wzajemnie sie uzupełniają. Włosy są miękkie i elastyczne.  Nakładam ze spłukiwaniem – nie oszczędzam.
 

DSC_0620

 

 

‘Intensywna odbudowa, odżywka spray do włosów zniszczonych

Ceramidowa odżywka w sprayu bez spłukiwania.
DZIAŁANIE:
·    Głęboko odbudowuje naruszoną strukturę włosów.
·    Zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
·    Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.
EFEKT:
·    Zregenerowane, mocniejsze włosy.
·    Łatwe do modelowania.’


Ktoś popatrzy w skład tej mieszanki, ktoś potwierdzi, że jest całkiem niezły. Przed  zastosowaniem moje włosy wyglądały trochę nieciekawie – ni to siano, ni to pierz. Dodałam kilka kropel keratyny a włosy były od czasu do czasu prostowane prostownicą – 180- 200 stopni – i o dziwo ich stan się poprawił po jakimś miesiącu. Nawet po umyciu Head&shoulders i po zastosowaniu odżywki włosy są miękkie, odżywione i błyszczące. Czasami mam wrażenie, że dodatek keratyny  i prostowanie włosów pomaga moim włosom.  Jeszcze trochę się puszą 9 po dniówce w klimatyzacji ), ale to nie zmienia faktu, że nie pamiętam kiedy były ostatnio tak błyszczące – nie licząc wizyty u fryzjera.  Ostatnio nawet słyszę pochwałę zewnętrzną – tak więc warto kupić i wzbogacić keratyną, a raz na jakiś czas prze prostować czy przekręcić. Mam zamiar jeszcze z tą odżywką wzbogaconą keratyna poeksperymentować. 
Zapomniałam napisać o sposobie aplikacji – tej odżywki nie spłukuję, ale trzeba znaleźć złoty środek jaka dawka powinna być ‘psiknięta’ na głowę. Za duża ilość powoduje szybsze przetłuszczanie się włosów.  Zauważyłam, że włosy też lepiej się rozczesują. Chciałam zaznaczyć, że atomizer wyjątkowo dobrze rozpyla – mgiełka jest delikatna.
Poza tym, miałam z tej serii też odżywkę w balsamie. Zużyłam dwa opakowania- kupie następne. Ale coś więcej na temat wspomnianej odżywki – za jakiś czas.
DSC_0618
Lubię te odżywki. Od jakiegoś czasu staram wyszukiwać w polskich drogeriach naszych własnych europejskich, czy polskich kosmetyków z naciskiem na POLSKA.  Nie pytajcie dlaczego, bo to temat na przydługawy post.  Który może kiedyś będę miała odwagę napisać.
Fajne jest to, że Ziaja stosuje składniki z certyfikatem ECOCERT – nie jest tego dużo, ale moim zdaniem pokazuje to, że firma mimo wszystko stara się wrzucić do środka dobre składniki.
Teraz muszę jeszcze maski dorwać.  A odżywki polecam – i kupić, i stosować zamiennie czy zmiennie :D










20 komentarze:

  1. Coraz częściej je widzę u mnie na sklepach, muszę się skusić koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widać w komentarzach poniżej, nie wszystkim pasują. Ale np moje włosy nie lubią odżywek Alterry :)

      Usuń
  2. tak jak nie lubię Ziaji, tak produkty do włosów mają godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie ziaję, uważam że mają wiele ciekawych produktów w asortymencie, jedne lepsze, drugie gorsze - ale nie moge nic zlego powiedzieć na temat Ziaji

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam kosmetyków do włosów z Ziaji, może warto spróbować, bo są naprawdę tanie ;)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, jak nie będą pasować, nie będzie żal wydanego pieniądza :)

      Usuń
  4. ja mam pierwsza i używam bez spłukiwania:)) mam geste i puszące sie włosy:) wiec nic się z nimi nie dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć - tylko ze mna jest taki problem, że mam 'ciężka' rękę do nakładania odżywek :) ale jak będę miała wolne, to przetestuje :)

      Usuń
  5. w wawce jest firmowy sklep zjaji, przepadłabyś tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wolę 'łowić' Ziajkę w mniejszych sklepach... chyba większa radocha.. ale fakt, przepadłabym :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie rozumieć dlaczego, ale być w porządku ;)

      Usuń
  7. ja bardzo lubię Ziaję i polecam nowości - kakaową maskę do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzialam, ale zapamiętam :) dzieki :D !

      Usuń
  8. Kiedyś trafiłam na odżywkę Ziaji (chyba wygładzająca), która potwornie śmierdziała. Skutecznie mnie to zniechęca do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, jednym zapachy przeszkadzają, inni potrafią przeboleć. W ogóle powąchaj inne Ziajki ;)

      Usuń
  9. Ziaja na mnie nie działa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak, na włosy czy cie nie 'pociąga' firma ? Na mnie nie działa odżywkowa Alterra :/

      Usuń
  10. Chodzi sprawnie, czy się zacina, tak jak Avila? ( m. in. przy pisaniu smsów) - moja Avila za mną nie nadążała :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowała mnie ta w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń