Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 3 sierpnia 2012

powtórka z rozrywki_ seria planetarna TKB…

Będzie powtórka z rozrywki… dlatego, że zawsze wyzwaniem dla mnie było uchwycenie urody tych cieni – jestem w nich absolutnie zakochana… Kupiłam je w wersji proszkowej, sprasowałam sama – i do teraz służą mi lepiej niż jakikolwiek pigment z jakiejkolwiek firmy….  DSC_0607
Właśnie dzięki temu, że wepchnęłam je w małą wytłoczkę,  zwiedzają ze mną świat. Dlatego ze są małe, dlatego, że nawet bezpiecznym beżom i brązom ( znaczy brązowym)  dodają kopa i głębi.  Zresztą mogą podrasować każdy inny cień, a jakość jest rewelacyjna.
link >> http://www.tkbtrading.com/item.php?item_id=529&category_id=12 <<
a tym czasem odsyłam do moich starych postów o tym  jakie są i co można z nich wyczarować, a następnie zapraszam na foto relację
Kilka słów o >> http://monochromatyk.blogspot.com/2011/04/pigmenty-do-zadan-specjalnych.html
Makijaż(e) no 1 >> http://monochromatyk.blogspot.com/2011/06/cd-tkb-planetary-sampler-eotd.html
Makijaż no 2 >> http://monochromatyk.blogspot.com/2012/01/braz-podrasowany-zielenia-d.html
DSC_0621DSC_0624DSC_0634DSC_0636DSC_0648DSC_0653DSC_0658DSC_0664DSC_0668
A tak wyglądają na powiece – gołej – bez cienia ale z bazą :D
DSC_0690DSC_0694DSC_0695DSC_0752DSC_0753

To na tyle.. od jutra uczę się obsługi aparatu z książek :) – dla tych zorientowanych z twittera :)

38 komentarze:

  1. Same też wyglądają świetnie =]

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, piękne są! O kresce nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. niebieski, róż, aqua i zieleń - to moi faworyci - mam je zawsze w pogotowniu ;)

      Usuń
    2. róż ten bardziej czerwony :)

      Usuń
  4. naprawde niesamowite cienie/pigmenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. bo sprasowane z kropelką silikonu :) ale normalnie też dają radę :)

      Usuń
  7. Przepraszam, że to napisze... ZAJEBISTE są!!! Każdy bardzo ale to bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobry pigment:) podobaja mi sie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowe ♥
    Zaczęłam powoli sprasowywać moje prochy i..przyznam się, że jestem z nich ogromnie zadowolona, nawet jeszcze bardziej niż wcześniej;) Na pierwszy ogień poszły miki i teraz czekam na płyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) warto poświęcić trochę czasu na prasowanie mik - kropelka silikonu sprawia ze nie trzeba męczyć się z wodą i takimi a pigment się podbija :) a korzystanie- to sama poezja :)

      do prasowania można użyć biosilku :) lepszy płyn na bazie ' gestego silikonu' ale biosilk daje rade :)

      Usuń
    2. O! warto wiedzieć bo jak narazie używam alkoholu a dokładnie śliwowicy :)))
      Przeprowadzę test i dam znać:) ale jedną mikę mam już sprasowaną i efekt jest cudny. Wkurzało mnie, że na sucho czy przy pomocy Duraline efekt był taki sobie. Dopiero teraz widać jak wspaniale kolor się zachowuje:)

      Planuję pozbyć się mało udanych Sleeków i w to miejsce wrzucić cienie mineralne:)

      Usuń
    3. kropelka czegos z silikonem i bedzie jeszcze lepszy efekt :) w sieci jest mnostwo przepisów, warto pogooglac :)

      Duraline jest dobry do kresek, minerałki fajnie podbija Pixie Epoxy z Fyrinnae - ale trzeba się też nauczyć używać tego żelu. jak się go nałoży ciuniutenką warstwą - minerały też są nie do zdarcia :)

      A to żeby włożyć cienie do sleeków - dobry pomysł. Ja jeszcze rasze te wydłubane nieudane sleeki przesypać do woreczka - zawsze można je wykorzystać, ewentualnie podrasować nimi inny cień.

      Usuń
    4. Dobrze radzisz:)
      Jakoś nie zgłębiałam tego tematu ale muszę usiąść na spokojnie i pogooglać:D
      Fyrinnae ma na liście miejsc gdzie będę robić zakupy więc wezmę Pixie Epoxy, dziękuję za podpowiedź :*

      U mnie uzbierało się tyle proszków, że jestem na lata zaspokojona:)))
      Niektóre Sleeki zużyłam i zostały niedobitki więc szkoda mi tak trzymać paletę. Z Chaos nie dogadam się więc ona wylatuje i miałam zamiar właśnie zostawić je w postaci sypanej. Przydadzą się też do podrasowania lakierów do paznokci:)

      Miałam już wcześniej Ci napisać ale masz boskie zdjęcie profilowe ♥

      Usuń
  10. są cudowne! prezentują się po prostu zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  11. zbyt metaliczne dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one wlasnie nie są metaliczne, raczej bardziej opalizujące - takie duochromy

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. tez go lubię :) na brązach zwłaszcza :)

      Usuń
  13. Świetne są :) Kobo ma podobne pigmenty sama mam mieniący się na miętowo, złoto i niebiesko :-) Fajne urozmaicenie makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobo jeszcze nie probowałam :) ale fakt, one dodają takiego ' kopa' takim zwyklaczkom :)

      Usuń
  14. Piękne są. Idealnie pasowały by do pomysłu jaki podpowiedziały mi dziewczyny na zamknięcie Inspired by Places= zorza polarna no super by wyglądały.
    Niestety takich cieni nie mam i pojęcia nie mam co zmalować by zamknąć zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nadawałby się na zamknięcie tematu. Kiedyś wysmarowałam twarz mojej siostrzenicy na bal przebierańców - była przebrana za elfa - jej skóra fajnie opalizowała i powiem ze wyglądało to dosyć zjawiskowo :)

      Usuń
  15. wOW! Jaki one dają fantastyczny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Booooooskie nic wiecej nie jestem wstanie powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają trochę jak Eye Transformer z ELFa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. transformer z Elfa miałam - wolę te bo są poprostu lepsze

      Usuń
  18. piekne kolory:D makijaz tez bardzo mi sie podoba:D

    gdzie takie cudo mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń