Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 10 lipca 2012

look_ sleek i 2ne1 z ‘i love you’ :D


To, że wygolę sobie kawałek głowy to jest pewne na 75 % – plan -  w ciągu dwóch najbliższych tygodni jak bum cyk cyk :) na jesień – róż, wściekły fiolet czy niebiesk na włosy – a co ! moja inspiracją  - Sandara Park z 2NE1 z teledysku ‘ I love you’  >> http://youtu.be/LUrUPzLm5SI <<   - w którym jestem absolutnie zakochana – mimo drobnych fałszów ;)
tumblr_m6wvkag32w1r9y82uo3_r1_500
Ale oprócz włosów – na podstawie tego teledysku powstała moja mała kolaboracyjna inspiracja z paletą Sleek ‘ Oh So Special’ :) Tak więc zapraszam Was na mały look azjatycko-europejską mix ;)

DSCF4224
DSCF4230

Pasuje z delikatnymi ustani, pasuje z mocniejszymi, pasuje z różem – pasuje z pomidorową czerwienią :)
Poniżej: Błyszczyk NYX Mega Shine – Candy Shop
DSCF4244
lekko mocniejsza w różu – Virtual -  141 Malwa
DSCF4256
Catrice Ulitimate Colour 110 Pink Me Up!
DSCF4269
Essence lip tint z LE  A New League – 01 My retro jacket’s red
DSCF4292
Taki klasyk Uśmiech Użyto :
DSCF4300
To na tyle :) A! Rodzicielka do mnie : Nie maluj ust, nie ładnie Ci ;) heh :) … :)

22 komentarze:

  1. Fiolet, fiolet~ :)
    Co by reszta nie mówiła, uważam że Dara dobrze w tym ścięciu wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dara jest zajebista :) fajnej babce fajnie we wszystkim :) Mnie nie będzie pasować, ale co tam :)

      Usuń
  2. Hehehe :)
    Trochę szkoda włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygolic nie szkoda :) róż od góry odpada, ale od spodu -czemu nie :) Włosy odrosną :)

      Usuń
  3. Sliczna inspiracja:) Ale az sie boje Twoich planow:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dlatego skończyłam kiedyś z 'obsikanymi' blond włosami :) ale kto nie próbuje ten nie ma :) zresztą - będzie powód do ponarzekania :)

      Usuń
  4. Przyznam się, że nie wiem co bardziej mnie przyciąga - Twoje oczy czy usta ?:)
    Lubię takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarumieniłam się :) obstawiam ze to ten wąsik :D

      Usuń
  5. Fryzura super. Na szczęście dużo jej brakuje do Wiśniewskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oho 2ne1 to swego czasu była ulubiona kapela mego brzdąca i ja sie po troszku wciagnęłam. :D
    Niestety ten klip kompletnie do mnie nie przemawia w żadnym aspekcie, no może dziewczyny wygladają fajnie, ale ni piosenka ni teledysk mi się nie spodobał - zawiodlam się okrutnie. :(

    Makijaż fajny, a Twe plany szalone - uwielbiam takie. :D Niech Ci się dobrze nosi i ja też uważam, ze włosy odrosną, wiec nie ma co tam biadolić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie podoba się i teledysk i piosenka - ale każdy ma różne wymagania estetyczne. Strasznie podoba mi się kolorystyka i klimat teledysku - orientalno-tajemniczy. Kojarzy mi się z Orientexpressem - klasyka- orient i nowoczesność w jednym :) Jak na dziewczyny z 2ne1 - jeden z najbardziej stonowanych teledysków :)

      zobaczymy czy się odważę wygolić - farbowanie - nie mam z tym problemów :D

      Usuń
  7. nie wygalaj, szybko Ci się znudzi doprowadza do szału przy odrastaniu, też miałam taki głupi pomysł, ale jak już miałabym się golić...to na pałe :D
    a makijaż, piękne kolory i ładnie dobrane do urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przemyślę, ale ma dużą ochotę na zmiany :)

      dzieki :)

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się wersja z czerwonymi ustami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też i z mocnym różem :) chociaż mój aparat przekłamuje ten kolor. I tak zaniedługo bede miala nowszy model :)

      Usuń
  9. śliczne oczka, z ostatniej fotki kombinacja najbardziej udana - według mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zespół 2ne1 :)

    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń