Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 26 czerwca 2012

BlogBox Edycja III


…jakbym nie mogła w niej nie uczestniczyć. Akurat ostateczny termin zbiegł się z terminem mojego wyjazdu, tak więc swoją paczuszkę miałam okazję zobaczyć dopiero w Niedzielę. Nacieszyłam się i potem szybciutko do pracy ;) Tak więc dzisiaj na spokojnie, po wielkim praniu, mam okazję zaprezentować wam co do mnie przyleciało… aż z Francji :)
DSCF4116
…tym razem moją Box Pal(ką) została Klaudyna z http://glamourlovemakeup.blogspot.com/. Z czystą radością przyznaję, że śledzę jej każdą notkę, chociaż nie jestem top spammerką  - po prostu ostatnio nie starcza mi czasu na dodatkowe komentowanie.
No dobra – ale co dostałam…
Taa DAAMMM!!!
DSCF4118
Bioderma – płyn micelarny – w końcu będę miała się przekonać z czym zachwyca się połowa babeczek. Powiem też, że miałam go już na oku, już miałam kupić… ale się powstrzymałam, tak więc …super :)
Mixa – mgiełka wodna do twarzy o właściwościach kojących – to też było na mojej chciej liście – oczywiście nie ta firma, ale ogólnie ta forma odświeżacza-nawilżacza :)
Claudine – żel pod prysznic, bez mydła, SLS i prabenów – idealna wielkość na wypad, tak więc za ostre testowanie zabiorą się w sierpniu. Pięknie pachnie :)
Próbeczki zapachu Givenchy – nie wąchałam, jestem ciekawa czy mi spasuje,
oraz Fargonard – krem do twarzy z mleczkiem pszczelim – intrygująco :)
DSCF4125
A na koniec, kolejny produkt z mojej chciej listy – coś z firmy KIKO – cień wypiekany w kolorze 108 – już wiem, że lubię :)
DSCF4133
DSCF4138
Wszystko w Boxie jest BARDZO trafione ;) Chyba czytasz mi w myślach :D

30 komentarze:

  1. Piękny box. Biodermą w wersji dzidziuś (:D:D) i cieniem Kiko też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudyna umie robić fajne paczki ;)
    Świetny box, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cień faktycznie śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawartość pudełeczka:) mam nadzieję, że też będę miała okazję kiedyś wziąć udział w Blogboxie:)

    zapraszam do siebie--> http://agusiiak.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maleńka Bioderma wygląda ślicznie :) w sam raz żeby zmyć cień KIKO :) który jest pięknyyyyyy jak wszystkie ich cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak położę cień z Kiko na powiekę, to nie szybko będę zmywać :)

      Usuń
  6. ARABESKA!!! ja chce takie pudełko! ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paka! Kiedyś przywiozłam sobie z Francji perfumy Fragonard i do dziś pamiętam ich piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka KIKO wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo w koncu,a tak sie martwilam czy dojdzie czy nie dojdzie,w sumie jak sie tylko dowiedzialam ze Ci robie boxa to wiedzialam ze musi sie w tej paczce znalezc wypiekany cien z KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszło, ale bylam na urlopie przez tydzień :) Dziękuje ci za Kiko i całą fajną resztę :) na pewno coś tym cieniem zmaluję :) Póki co, przez te dwa dni trzymałam w zamknięciu - do zdjęć - chociaz bez pomacania wszystkiego nie obeszło się :)

      Usuń
  10. Świetny BOX :) czekam z niecierpliwością na makijaż z Kiko w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja już myślałam , że się czwarta edycja zaczeła xD Super box :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartośc jest bardzo fajna. :) Ale samo pudełko też ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałaś na myśli Caudalie? :P

    OdpowiedzUsuń