Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 8 maja 2012

Wibo_ kolorowy lakierowy zawrót głowy


Bujając się po pracy, po Gliwicach, wpadł mi całkiem głupi pomysł, żeby wskoczyć na sekundę w Rossmannowskie progi.  Rossmann – diabeł wcielony – zaprezentował się w pełni wyposażoną szafą z nowymi seriami lakierów… Cholerka… No o wrzuciłam najpierw 4 żywe wakacyjne… (no przecież wypada, prawda ?).  Mówię sobie – pomarańczę masz, czerwień też, no i żółty. Fioletów masz sporo – ale fiolet to klasyka….. I wyszło jak widzicie… Ale się opłacało.
Pełne krycie przy dwóch warstwach.  A kolorki już zdążyły odwiedzić Słowację,  zobaczyć gdzie pracuję oraz pożyczyć się na kuzynkowych pazurkach.
DSCF3300DSCF3302DSCF3309
Idąc za ciosem, na następny dzień weszłam znowu do tego samego Rossmana – w centrum Gliwic. Bo musiałam poczekać na odwózkę.  Patrzę – a tu szafa przebrana… Neonów mało – a miałam się na nie już skusić. Wpadły więc dwa kolorki – taka jakby musztardka, no i niebiesk – ni to chaber, ni to perła, ni to electric blue –  taka dziwna mieszanka – ładny, ALE... No i tutaj zdecydowanie mniej pozytywny zaskocz – niebieski potrzebuje z 3 warstw do przyzwoitego efektu, a musztardka …. musi poczekać, aż do niej dorosnę….
DSCF3316DSCF3318DSCF3323
No i obdrapane pazurki po całym dniu w pracy :)
DSCF3283
No i teraz boję się wejść znowu do Rossmanna… ;)

23 komentarze:

  1. Nie możesz sama chodzić do R., musisz kogoś ze sobą brać, kto będzie czuwał nad Twą silną wolą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopa nie mam, więc nie mam kogo :) ale może to i dobrze :D nikt mi nie zrzędzi and uchem ;)

      Usuń
  2. dużo tego ;) ale cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam to samo ;D
    ja takim samym sposobem dorobiłam sie 4 rodzajów tych nowych lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to dobrze że nie tylko ja tak mam :)

      Usuń
  4. Twoje paznokcie <3 wszystkie razem są cuudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. musztarda z magicznym topem zamienia sie w cuuuudny gorący metaliczny oranż:) uwielbiam to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć :) top jest następny w kolejce do koszyka :)

      Usuń
  6. To ja do musztardy nie dorosłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie gadaj ;P ja muszę się postarać dorosnąć :)

      Usuń
  7. U mnie było pełno tych lakierów, ale skusiłam sie tylko na dwa ;( obie wiemy jak ciężko ograniczyć się do zakupowego minimum ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ciężko się ograniczyć :) muszę sprawdzić w innym rossmanie - w każdym razie - moja kuzynka zaraziła się tymi kolorami :)

      Usuń
  8. Też nie mogłam się oprzeć tym nowym lakierom Wibo - mam wszystkie 5 kameleonów (z topem), 2 amazony, 2 color power i 2 trend edition.
    I dokupiłam jeszcze do kompletu czerwonego krokodylka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie zaraziłam się tym kameleonem od Ciebie :) jednego na bank muszę sobie kupić + ten top :)

      Usuń
    2. topu nawet nie musisz kupować, bo inne nawierzchnie tez zmieniają im kolory :)
      Zawsze to 6 zł więcej w portfelu.

      Usuń
  9. hehe mnie na szafa też wciągnęła..ale w sumie kupiłam tylko 1 bo wcześniej byłam w wispolu i kupiłam 3 inne ;) ale wrócę po więcej ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie-do komentowania i obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  10. faaajne:D najbardziej mi się ten niebieski neon podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana :)
    http://blogmoniszona.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też ta szafa bardzo kusiła

    OdpowiedzUsuń
  13. fiolecik jest bardzo urodziwy

    OdpowiedzUsuń