Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 14 maja 2012

Rimmel Glam’eyes HD_ True Union Jack


DSCF3584
Zacznijmy od tego, że nie mam zielonego pojęcia jak jest z dostępnością tej paletki u nas w Polsce. Nie zwracałam specjalnie uwagi na cienie Rimmela. Ale dzięki Oli, znanej Wam jako SheWoman >> klik << miałam się pobawić tym cacuszkiem.  (  zapraszam na bloga Oli ) :)
Jak same widzicie, opakowanie jest bajeranckie. Może nie eleganckie, ale bajeranckie i gadżeciarskie.  Z drugiej strony, czarny i granatowy cień ciężko wydobyć pędzelkiem, bo powierzchnia jest dosyć mała…Ale dla chcącego nic trudnego. Opakowanie łatwo się otwiera i jednocześnie nie musimy się martwić o to, że się przypadkiem otworzy.

DSCF3589
DSCF3599
DSCF3592
Jeżeli chodzi o pigmentację – to nie jest rewelacyjnie, ale jest bardzo przyzwoicie.  Jestem zawiedziona nieco różem, bo trzeba trochę z nim popracować, żeby zyskał intensywność, ale z drugiej strony istnieje małe prawdopodobieństwo zrobienia sobie kuku. Z cieniami łatwo się pracuje – pędzlem, pacynką czy nawet paluchami. Jeżeli chodzi o trwałość, nie miałam okazji nosić ich dużej niż 4 godziny. Ale na dobrej bazie, każdy cień się długo utrzyma, więc pojęcie trwałości jest względną sprawą.
DSCF3611
Z zdjęć promocyjnych wynika, że w sumie mamy 6 wariantów kolorystycznych. Wypytałam wujka Googla jak wyglądają swatche i gdybym nie miała tylu cieni ile mam, może skusiłabym się na jakieś kolejne dwie paletki.
Rimmel GlamEyes HD set
A na oczu zestaw ten prezentuje się tak:
DSCF3640DSCF3639DSCF3672DSCF3630
DSCF3668
Podsumowując – świetny zestaw na imprezy, bo na codzień jednak zestawienie kolorów jest dosyć ryzykowne  ;)

13 komentarze:

  1. lubię takie małe paletki z kilkoma kolorami! bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jako dziewczę zbzikowane na punkcie motywów flagowych, zakochałam się w dizajnie tej paletki & jej pożądam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki, ale typowo na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opakowanie, ale trochę niepraktyczne :D. Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego typu paletek, wolę mieć każdy cień osobno, dlatego nawet gdyby była dostępna w PL nie trafiłaby do mnie :)
    Makijaż bardzo fajny, jak dla mnie też nadaje się na dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetnie! widziałam tą paletkę w szafie rimmela w rossmannie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie świetne, a tak nie lubię Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolory! przecudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię cieni Rimmela, ale opakowanie zgrabne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie makijaż imprezowy, choć o dziwo na Tobie wygląda jakoś delikatniej. Przynajmniej na tym ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń