Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 10 maja 2012

look_zadziorna neonowa cytryna

z użyciem MIYO – urodzinowo :)  Miał być tekst przekrojowy – mądry, troszkę naukowy …ale muszę się wyspać… ostatnio śpię za mało… Wiem, że urodzinowo powinnam hulać do upadłego… ale urodziłam się o 17:40 – to jeszcze do 11 maja do 17:39:55 mogę pohulać :D A w tym wieku sen to ważna rzecz ;) W końcu to już moja jedenasta osiemnastka, a jakby kto nie umiał policzyć – mam lat 18 plus 10 gratis ;) Istna promocja ;)
A teraz oczko … a może jutro do pracy sobie takie sprezentuje :)?!
Neonowa cytrynka na całej powiece, ostro zakończona, odcięta ciemniejszym o ton od karnacji cielistym cieniem. Pod brwią biały cień, również na dolnej linii wodnej.Cieniutka kraska w brązie wykonana cieniem – dla efektu ‘gęstych’ rzęs.
DSCF3510DSCF3500DSCF3499DSCF3490DSCF3488DSCF3486

37 komentarze:

  1. Świetne połączenie tej żółci z brązową kreską, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie brązowej tęczówki z takim intensywnym żółtym kolorem, po prostu cudo! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimny żółty jednak najlepszy :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :**
    Zoltko na oku sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te cienie MIYO, pigmentacja wprost nie do uwierzenia jeśli wziąć pod uwagę cenę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tą cenę nie można im zarzucić absolutnie niczego :)

      Usuń
  5. Piękny kolor i pasuje do Twojej tęczówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki :) a oczka mocno przemęczone :/

      Usuń
  6. Świetnie to wygląda. Tak wiosennie, a zarazem letnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to mi chodziło :) o energię :)

      Usuń
  7. ooo, też mam dzisiaj urodziny :D wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo najlepszego również :) dobrze wiedzieć :D

      Usuń
  8. przy takiej teczowce taki kolor bomba!

    p.s. wszystkiego naj w dniu urodzin :) tez mam 18+10 na karku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18+10 to najlepszy wiek :) i w ogólę - dzięki :)

      Usuń
  9. noszę się podobnie z tym cieniem, ale kreska czarna jest bardziej intensywna. :)
    sto latek Słońce, no ja też się niestety starzeję niebawem. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie łamałam się nad czarną krechą, ale myślę, że ta w brązie wygląda delikatniej.

      Oj tam, od raz się starzeję, metryką o kamień trzasnąć - pytaniem jest, na ile lat się czujesz :)

      Usuń
  10. Sto lat! Mlefykowy makijaż :P

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten żółty muszę się w końcu zakręcić koło MIYo - acha - i najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, tylko do takiego mejkapu zakropienie oczu by zniknęły zaczerwienienia to konieczność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ponad 11 godzinach przed kompem + alergia nawet krople nie pomogą :/

      Usuń
  13. Jak ja lubię żółć... U kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię żółty na powiekach ostatnio :))
    ładnie!

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie uwielbiam:))
    Wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i dzięki :) podwójnie a nawet jeszcze razy dziesięć ;)

      Usuń
  16. Fajny ten żółty :D I wszystkiego naj naj :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też luuubię żółć. Dla mnie tylko białej kreski na wodnej mogłoby nie być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłaby być beżowa :) ale kredka mi się zgubiła :) a prawda jest taka, ze ja ciągle eksperymentuje z białą kredką :)

      Usuń
  18. ach jak mogłam zapomnieć o Twoich urodzinach! ;/ śpiewać nie umiem więc http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s

    OdpowiedzUsuń