Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 15 maja 2012

look_na zmęczeni i stres–mejkap


DSCF3736
Czyli o słówek kilka o tym jak dorwałam nowe cienie, które przyleciały wczoraj zaa kałuży a są w kolaboracji z krajowymi. Do tego wygrzebany z głębokiej szuflady TINT prosto z ukochanej Korei. Tak nawiasem mówiąc, Korea w moim życiu przewija się od malutkiego bobka  - a nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy :)
DSCF3719DSCF3720
Miałam ochotę na cos w stylu Pinup – wyszło jak zwykle, ale powiedzmy, że zwalę to na moją metodę fotografowania. Grunt, że efekt mi się bardzo podoba.
DSCF3749DSCF3715DSCF3714
Na licku TINT z TonyMoly, na ustach TINT z TonyMoly
DSCF3752
Coś mi się zdaje, że TonyMoly sprawdzi jutro zakątki pracy ;) A bo mam ochotę na usta w nieco żywszym kolorze… bo podoba mi się :)
DSCF3744

P.S. Wybaczcie stan oczek, ale cały dzień przed komputerem robi swoje, a krople wybielające nie dobrze współdziałają z soczewkami :/

22 komentarze:

  1. Ładnie rożświetliłaś kąciki, oko wcale nie wyglada na mocno zmeczone. Świetna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale są zmęczone :) Na szczęście biały cień z MIYO bardzo się sprawdza w rozświetlaniu i odświeżaniu spojrzenia :) TNX :)

      Usuń
  2. Ładna krecha :). Ale ty wiesz, że kocham twoje krechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, miło :) Ale ty wiesz, że mi bez krechy trochę łyso jest :)

      Usuń
  3. jakbyś nie napisała, że to jest na zmęczenie, to pewnie bym nie zauważył przekrwionych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słitaśne usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten tint z TonyMoly jest fajny :) I fajnie trzyma się na policzkach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. TonyMoly cherry lip tint :) nałożone z 3 warstwy, żeby dobrze się 'wżarł' kolor :)

      Usuń
  6. Nie poznalam cie na zdjeciu wygladzasz jak nie Ty...:)Krecha jak zwykle perfekcyjna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj :) serio ? kurcze, to nawet fajnie :) Dobrze czasami inaczej wyglądać :)

      Usuń
  7. Jak cudna ta pomadka! Masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW- suuuper!
    Masz piekne usta, ktore wspaniale podkreslilas!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kreska ja jakoś nie umiem malować kresek chyba że zwykłą kredką ale nie ma takiego fajnego efektu ja eyelinerem:(
    świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwicz :) ja też się sporo uczyłam, ale mam już tyle krech za sobą, że dla mnie to pikuś. Chociaż czasami uda mi się coś tam spieprzyć :) takie zycie :)

      Usuń