Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 20 maja 2012

LA Riche Directions _ Poppy Red in progress…


czyli wynik ‘red hair in progress’ Puszczam oczko Całej łepetyny nie chciałam farbować, bo lubię się w ciemnych włosach, szczególnie, że lato blisko a to równa się opalenizna :) Ale lubię kolorowe akcenty. No więc… TAAA DAAM!
DSCF3767DSCF3771DSCF3765DSCF3775
Z tyłu wygląda to mniej więcej tak – nie miałam cierpliwości do pstrykania fotek – więc jakość kiepska :)
DSCF3778
Efekt końcowy zawdzięczam tonerowi La Riche Directions w kolorze Poppy Red. Póki co, nie mogę o nim za dużo napisać – bo kolor jest w miarę świeży.  Całościowa recenzja za jakiś tydzień, dwa… może później. Na dzień dzisiejszy wiem, że kupię coś w fioletach.
Żeby uzyskać soczysty kolor trzeba mieć rozjaśnione włosy – w wielu przypadkach – do białości. Na szczęście do czerwieni rozjaśnione do czerwonawej rudości włosy w zupełności wystarczyły.  Fajne w tych tonerach jest to, że można je mieszać między sobą. Minusami może być : brudzenie pościeli – ale wszystko da się sprać bez problemu, oraz odżywanie włosów. Czas trzymania na głowie  wg producenta to 30-45 minut, ale dziewczyny zalecają trzymanie zdecydowanie dłużej. Cena na allegro nieco przebita – 29 zł z wysyłką – lepiej sprowadzić przez zagraniczne sklepy internetowe – wtedy koszt jest o polowe mniejszy. A może nawet i więcej. Ale, że ja chciałam JUŻ, więc na pierwsze opakowanie skusiłam się właśnie z Allegro.
Wstępnie – jestem zadowolona i to bardzo. Fajny patent na lato :) Więcej – w najbliższym czasie ;)

DSCF3808DSCF3811
Odważyłybyście się? Choćby na barwne pasemko ?

21 komentarze:

  1. Jasne, że bym się odważyła. Zawsze można obciąć :P Mi tam moich włosów jakoś wielce nie szkoda. Z tyłu to wygląda trochę jak czerwone ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, kiedyś o tym marzyłam! znaczy o połączeniu czarnych na górze a rudych pod spodem, u Ciebie to wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolorek:) odważyłabym sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aale mi się podoba! :p Ze mnie jest blondas, marzy mi się cienkie turkusowe pasemko, uważam, że morze wyglądać świetnie. Ale ciągle jakoś mi z głowy wylatuje, żeby to zrobić. :p Ja w ogóle mam sentyment do czerwieni. Kiedyś miałam krótkie włoski, u mnie krótkie = kręcone, i sobie strzeliłam czerwień. Wyglądałam świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, miałam kiedyś fazę na czerwone pasmo spod spodu :P Ale ostatecznie efekt u mnie mi się nie spodobał :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mogłabym mieć nawet tęcze na głowie, ale kocham mój naturalny kolor włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie! ..ale ja bym się nie zdecydowałam już na zabawę z włosami w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś pasmo w kolorze kobaltowym i jaskraworóżowym.
    Niestety bardzo szybko się sprały (codzienne mycie włosów).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam kiedyś turkusowy toner z tej firmy (Lagoon Blue o ile dobrze pamiętam), byłam zachwycona efektem, jednak szybko zaczął się wypłukiwać, mimo, że trzymałam go na włosach przy nakładaniu dłużej niż się to zaleca. Włosy sfatygował mi niestety rozjaśniacz, ale jestem pewna, że jakbym znalazła turkusową farbę do włosów, to na pewno nie zawahałabym się jej użyć :D
    Pozdrawiam(;

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, kolorowego pasemka tez bym sobie nie odmówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaaaa super! Pokaż się kiedyś z całą buźką, ciekawa jestem jak całościowo się prezentuje, bo czerwień Ci wyszła taka żywa, soczysta ah ah ah:D
    Ja kiedyś miałam wściekle różowe włosy od spodu, ale musialam właśnie rozjaśnić do białego prawie (a też mam swoje prawie czarne) i były zniszczone jak siano najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiego koloru moje włosy już nie były ;D A tonery z La Riche są obłędne! Jak na razie moje ulubione - nie zniszczyły mi włosów, kolory są intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Shinodka, Ty się maluj na takie ciemne kolory bo w nich wyglądasz mega! Nie jestem przekonana do bieli na Twoich powiekach (jak makijaż w następnym poście) ale te ciemne kolory.. miodek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam głowę całą w tym kolorze i czułam się świetnie, nie rozjaśniałam włosów wcześniej ale kolor i tak wyszedł strasznie intensywny i utrzymał się jako czerwień przez 2 miesiące :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń