Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 7 maja 2012

Eveline_Holografic Shine 406


Pokusiłam się i na sreberko. Sreberko jest klasyczne, pasuje do wszystkiego i ładnie wygląda jako TOP. Mały, niepozorny, ale jaki piękny. Zachęcam, wabię, kusze, nęcę i polecam :D
DSCF3327DSCF3332DSCF3340
A tutaj w otoczeniu kolegów z Wibo. Kolaboracja? Uhum, działa i to jeszcze jak…
DSCF3343DSCF3347
DSCF3349
a o Wibo już za chwileczkę ;)
Nie piszę dzisiaj za wiele, bo ogólnie wszystko leci mi dzisiaj z rąk – trzaskam, trącam, zahaczam, mylę, spóźniam się, rozsypuję – dawno, bardzo dawno nie miałam takiego dnia :) Zwalam winę na poniedziałek ;)

17 komentarze:

  1. Mam to sreberko, ale jeszcze nie gościło na pazurach. Muszę spróbować je połączyć z innym lakierem, nie wpadłam na to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :) ja sobie strzele go dzisiaj na pazurki :) jeżeli chodzi o łączenie z innymi kolorami - nuda matką wynalazków :)

      Usuń
  2. ładne sreberko:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu, sreberko musi byc moje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :)dwie warstwy i juz jest piękny efekt na pazurkach

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. niop :) znowu będę się gapić na pazurki jak się zmęczę patrzeniem w monitor :)

      Usuń
  5. Ojojo, ten lekki błękit jest śliczniutki! :) Ostatnio mam ochotę na takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli planetarne pigmenty trafiły w gust ? ;)

      błękit taki w sam raz na maj :)

      Usuń
  6. Wygląda biedak, jakby go te wszystkie dookoła potwory chciały nieźle pobić.
    Ale on się nie dał - jego musi być na wierzchu! Ha!

    Bardzo ciekawe połączenie z tymi kolorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z tej serii Eveline są naprawdę świetne. Lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oddawaj wibo :)) podoba mi się to sreberko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ha, zobacz nr 401 z tej serii, to dopiero cudo, ja chodzę z jedną warstwą, drobiny holo w cielistej bazie

    OdpowiedzUsuń
  10. to ten lakierek miałaś w ost. poście :)

    OdpowiedzUsuń