Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 30 maja 2012

Ben Nye _ Royal Purple pigment


Taka mała ciekawostka dodana do zakupów na stronie MUGa ;) Prawdę mówiąc, bardziej mam ochotę kupić od Bena Nye puder bananowy czy próbkę podkładu HD, ale taki pigment też mnie zadowolił :) Nawet bardzo :)
DSCF4036
Nie miałam okazji nosić go na oczku tak długo jakbym chciała, żeby przetestować od A do Z, ale jeżeli wytrzymał spokojnie z 8 godzin – to pewno wytrzyma i więcej. Konsystencja pigmentu – mhh – zdecydowanie różni się od wszystkich pigmentów które posiadam  - to jest coś pomiędzy minerałkami a mokrym pigmentem.  Widać ze pigment został wzbogacony o – że tak to określę – składniki ‘nawilżające’ – bo zbija się delikatnie w grudki, aczkolwiek jest w całkiem przyjemny sposób sypki – nie pyli, delikatny w dotyku. Zapach – delikatnie podlatuje akwarelą ;) Poza tym, to cień kameleon, ale nie w takim znaczeniu w jakim sobie wyobrażacie. O co mi konkretnie chodzi ? Popatrzcie:
DSCF4038
DSCF4040
Jak same widzicie ( i chociaż mój aparat może lekko przekłamywać kolor), nałożony na różne sposoby wygląda nieco inaczej. Na bazie DAXa wpada najbardziej w fiolet, bez bazy jest takim zwyklaczkiem, na Pixie Epoxy jest zdecydowanie bardziej niebieski.  Robiąc próbnik kolorystyczny zapomniałam sprawdzić jak wygląda nałożony na mokro. Natomiast na zdjęciu poniżej macie możliwość zobaczyć zdjęcie ze swatchowania prosto ze strony MUG.

Ben-Nye-Pigment-Swatches-03
( źródło: MUG)

…chyba chcę więcej ;)  Bo mnie strasznie intryguje… :)

8 komentarze:

  1. uwielbiam ten kolor i wciąż szukam idealnego cienia w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez bazy juz jest dobrze,ale ta z daxa swietnie podbija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor na bazie jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. w porównaniu z próbnikiem to bardziej przypomina Amethyst ;)
    ciekawy ten pigment - do pigmentów trzeba odwagi i cierpliwości, bo bywają kapryśne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder bananowy bardzo mnei kreci, kiedys sobie kupie:)
    Takie napigmentowane cienie na kazdej bazie inaczej zawsze wygladaja, przynjamniej ja takie doswiadczenia mialam z kazdymi dobrymi cieniami:)Ale fajnie sie prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Katosu tak mówi w kółko o tym pudrze bananowym, że sama mam na niego ochotę. A ten pigment wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się na bazie Dax

    OdpowiedzUsuń