Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 13 kwietnia 2012

szybki post informacyjny

 

Hej wszystkim.

Chcę uspokoić wszystkie dziewczyny, które robią ze mną jakiekolwiek interesy, że już jutro skontaktuje się z wszystkimi. Niestety i sterty, ostatnie dwa tygodnie były dla mnie mega wykańczające. A dodatkowo parę dni temu nabawiłam się zapalenia ucha od klimatyzacji :/ Dzisiaj funkcjonowałam tylko dzięki tabletkom przeciwbólowym – i jakoś te 8 godzin wytrzymałam, chociaż przyznam, że wybieranie się z domu i pierwsze dwie godziny w pracy były masakryczne.

A już dzisiaj, skrobnę co nieco o moim BlogBoxie. Za opóźnienie w tej akcji też bardzo przepraszam, ale życie lubi czasami rzucić parę przeszkód pod nogi. Obiecuję, że się poprawię :)

Buziaczki i do zobaczenia jeszcze dzisiaj :) I nie ma że boli ( bo boli ), i nie ma, że nie wyspana i zmęczona (  2 godziny snu ) – przecież w końcu zrobiłam foty, więc nie ma wymówek :)

16 komentarze:

  1. właśnie o blogbox miałam pytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Boga kocham, już dzisiaj. Normalnie, poczucie winy sprawia, że śpię z pudełkiem ( serio, babcia jest u mnie i chwilowo udostępniłam jej mój pokój, tak więc wszystko do recenzji, śpi ze mną ). I pisanie posta śnie mi się po nocach.... wiem, jestem porąbana :)

      Usuń
  2. Zdrowiej. Sama miałam zapalenie ucha to było tragiczne! A dźwięki jak słyszałam!! Jakby mi ktoś komputerowo je zmiksował, a też musiałam na uczelnię poginać ;)

    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest to najprzyjemniejsza sprawa, no i jeszcze te pulsujący ból, ale na dragach da się żyć :)

      Usuń
  3. Spokojnie - nie pali się przecież... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) obiecuje mocne postanowienie poprawy :)

      Usuń
  4. właśnie, nie pali się, poczekamy :) duużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boooże zapalenie ucha, jak sobie przypomnę jak to boli;/ szarpie, że nie można spać, jeść ani nawet głowy odwrócić.
    Antybiotyk masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mam, ale dopiero po pracy poszłam do doktora. A za mna noc nieprzespana. Teraz drink piątkowy rozluźnieniowy, a od jutra jak mi nie przejdzie - antybiotyk :/

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zzzd szybko, u chem nie ma zartów a jak boli ssss:(
    Juz sie martwiłam co z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ucho paskudnie boli. Współczuję. A Matka Obsession widzę czujnie pilnuje jajek (czyt.boxów) :P

    OdpowiedzUsuń