Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 1 kwietnia 2012

post morderca czyli zużycia cz.I

 

…i porządki.  Trochę tego u mnie poleciało do kosza – ale to wynik z 3 miesięcy – równo od stycznia. Postanowiłam poprzeglądać niedobitki,  zużyć je , a co po terminie – od razu do kosza.  Raz na jakiś czas dobrze przewietrzyć szafki i szuflady – i od razu luźniej się zrobiło :)

Tutaj jeszcze postanowiłam pobawić się w ładne zdjęcia – połowa lutego.

DSCF0509

1. Szampon NuNaat z serii Silicone – 500 ml. Prawdę mówiąc liczyłam, że lepiej się sprawdzi. Z całej serii najlepsza jest maseczka do włosów nawilżająca. A szampon jak szampon, wie warto dawać za niego 30 zł. Chociaż w serię keratynową  zainwestowałabym :)

2. Tołpa – odżywko-maska – fajna. Jest to taka droższa wersja Alterry z granatem. Warto nakładać ją na 1-2 godziny , pod folię i w ręcznik. A idealnie  byłoby,  gdyby jeszcze siedzieć w jakiejś saunie ;) Pierwsze opakowanie – dead ;)

3.  Alterra maska z granatem – najlepsza. Teraz jestem już przy 5 opakowaniu.  Stosuję ją ‘na chwilkę’ i ‘ na dłuższe posiedzenie’ ;)

4 i 5 – Szampon z Alterry z brzoskwinką (?)   i szampon Shikakai – skóra głowy nie polubiła ani jednego, ani drugiego szamponu. Dostałam po nich strasznego łupieżu – dlatego wróciłam do Head&Shoulders na jakiś czas.

DSCF0513

1. Olejek rycynowy – co tu dużo mówić – specyfik do wszystkiego. Na włosy, na rzęsy, na brwi, do mycia twarzy, na pazurki,na usta,  na zatwardzenie :D

2. Hydrożel Olay  - zużyte trzecie opakowanie – uwielbiam go latem – bo jest lekki, szybko się wchłania. Czy widać nawilżenie – ciężko powiedzieć, mam skórę tłustą, ale myślę, że skóra polubiła ten żelik.  Nie zapychał, odprężał.

3. Essence Colour & Go - 31 Hypnotic Poison – bardzo piękny kolor, jeden z moich ulubieńców. Jedynym minusem było to, że lubiał długo schnąć. Trzymał się przyzwoicie.

4. Tołpa Dermo Face sebio – do tego toniku na pewno wrócę.  Mimo ze pachnie mocno kwasem salicylowym i jest dosyć agresywny, moja skóra się nie buntowała. Powiedziałabym, że nawet poddała się współpracy. Myślę, że warto mieć w swojej kosmetyczce jakiś agresywniejszy tonik.  Po przetarciu skóry tym tonikiem, miałam wrażenie, że doczyścił twarz i ‘klepnął w pupkę’ dla spamiętania.

5. Perfecta peeling drobnoziarnisty – zużytych opakowań – XXX.  Jest świetny, wydajny i tani. Skóra po nim wygląda jak nowa. Pomógł mi z łuszczeniem się po kwasach  i nie zaszkodził. Jest dla skóry delikatnej – ale wydaje mi się, że jednak jest za mocny dla takiej skóry.

6. Essence Hello Holo – od lipca zużyta już 3 butelka :)  Nie wiem, co zrobię jak go wycofają….

 

No i porządne porządki nr 2.

.DSCF2421

O tych kolegach wyżej napiszę w kolejnym poście.  Nie chcemy tworzyć litanii :)

Poniżej – kolorówka do wywalenia:)

DSCF2410

Pudło z rzeczami do  wymianki / oddania / sprzedaży

DSCF2414

I małe co nieco DLA WAS Uśmiech 

DSCF2412

Morderczo :)

45 komentarze:

  1. Widzę, że wiosenne porządki były owocne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo :) w końcu kilka godzin mi to zajęło - na same kosmetyki chyba ( 2 godziny).... i mogę kupować dalej ;)

      Usuń
  2. Jakie poważne porządki! :) moja szafa takich ilości jeszcze nie widziała.
    Ale jej pokażę, może się zmotywuje i sama uzupełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulalalala. Tez sie zmuszam do wyrzucania - dzisiaj znazlam palete cieni z Sephory 8letnia - taki antyk!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam parę kwiatków - np kredkę Chanel przeterminowaną w 2010 roku ;)

      Usuń
    2. nie wiem jak ta paleta sie znalazla u mnie - od momentu jej zakupu przepowadzalam sie z 10 razy jak nie wiecej, zmieniajac 4 kraje:D

      Usuń
    3. hehe :) po prostu żal jej wyrzucić :) nie dziwię się, bo sama mam problem ze 'zbieractwem' ;) a może jeszcze się przyda... ;) To paleta zwiedziła kawałek świata :)

      Usuń
  4. Ja u siebie wczoraj zrobiłam porządki...
    posprawdzałam daty ważności i tak dalej... teraz pusto mi w łązience :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz na jakiś czas takie porządki są dobre :) i nie ma wyrzutów sumienia jak kupisz sobie kolejny balsam/peeling czy coś w ten deseń :)

      Usuń
  5. No to się nazywa Zrobić porządek :D

    Ten czyścik do twarzy fajnie się spisuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyścik jest fajny :) teraz kupiłam drugi, bo pierwszy był trochę wybrakowany, ale te nowe super oczyszczają skórę :)

      Usuń
  6. prowadzisz jakiś przemyt telefonów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorabiam na boku ;)
      ale serio, jak każdy co dwa lata, czy co roku wymieni komórkę, to trochę tego się nazbiera :) A kumpeli zepsuł się telefon i pytała czy nie mam jakiegoś pożyczyć, no to poszukałam :)

      Usuń
  7. Ale z Ciebie Smok Pochłaniacz. :D
    Aaa, i zgadzam się z tym: "Olejek rycynowy – co tu dużo mówić – specyfik do wszystkiego. Na włosy, na rzęsy, na brwi, do mycia twarzy, na pazurki,na usta, na zatwardzenie :D"
    Pamiętacie bajkę Tom & Jerry? Był taki odcinek z olejkiem rycynowym. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam :) od teraz mniej balsamów - bo ich najmniej używam :) No, bez masła kakaowego - one musi być zawsze i obowiązkowo :)

      Toma i Jerrego pamiętam, ale odcina z olejkiem rycynowym nie. Ale w kilku filmach widziałam zastosowanie doustne :) tzn efekt :)

      Usuń
  8. Musze kupić sobie ten tonik z Tołpy.
    Gdzie masz zakładkę wymiankową? bo ja chcę przygarnąć coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. maskę na "czarne głowy" black head (jakoś tak:P) i jakieś lakiery.

      Usuń
    2. w tym tygodniu dodam, muszę jeszcze fotki strzelić. Ale maseczkę mogę ci wstępnie zarezerwować - nówka nieśmigana.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. tak, poproszę.

      napisz mi na maila - nataliakrokus@o2.pl

      Usuń
    5. to odezwę się do ciebie jak wystawie zakładkę z wymianką, ok ? zobaczysz czy cos jeszcze chcesz i po negocjujemy :)

      Usuń
    6. jasne, ewentualnie przygotuję portfel... mogłabyś napisać teraz i powiedzieć, co by cię interesowało?

      Usuń
    7. a tak w ogóle, to po prawej to krem matujący nivei? jeśli tak, to rezerwuję wraz z powyższą maską :P

      Usuń
  9. woww !
    niezłe porządki , gdzie Ty to wszystko trzymałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szafce - i teraz wiem dlaczego było tak ciasno :)

      Usuń
  10. Niezle porzadki:)
    Przed przeprowadzka mialam niezly chaos kiedy wzielam sie za sortowanie a telefonow uzbieralo sie ponad 10 sztuk....w efekcie to bylo dobre posuniecie bo okazaly sie potrzebne w postaci zastepstwa;)
    Jak narazie trzymam sie swojego planu zuzywania i racjonalnego kupowania, zobaczymy jak bedzie to wygladac po powrocie z Polski:DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja nie wywalam telefonów na chodzie - zawsze mogą się przydać.

      Ja też wzięłam się za zużywanie :)

      Usuń
  11. no, no, no.. :) moim kosmetykom też by się takie porządki przydały.. narazie się ostro za zużycia wzięłam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, to życzę powodzenia :) Ja musiałam się trochę zebrać żeby zrobić porządki, ale się udało :) Byłam bezlitosna :)

      Usuń
  12. Porządki godne podziwu :) Ja nie mogę się zabrać za moją szufladę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wietrzenie - trochę dużo z tym roboty :) ale potem mnóstwo miejsca :)

      Usuń
  13. I szczoteczki do oczyszczania twarzy prosto z Azji? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosto z Hong Kongu :) na dniach 3 szczoteczki będą szukać nowych domków :)

      Usuń
  14. Musze wypróbować maseczkę z Alterry :) A porządki spore, widać że się nie cackasz :D I dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zbieracz straszny jestem, ale tym razem byłam twarda :)

      Maseczka z Alterry jest fajna, dzisiaj wywaliłam kolejne puste opakowanie po niej :)

      Usuń
  15. No no no! To się nazywa big outing : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma zlituj się, co miało lecieć do kosza, poleciało :)

      Usuń