Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 23 kwietnia 2012

lakierowo_żuczkowo


Wirtualne chciejstwo kosmetyczne to choroba zakaźna przenoszona drogą wirtualną. Najłatwiej zarazić się nią poprzez kontakt z myszą komputerową, klawiaturą i różnego rodzaju wyświetlaczami.
Znacie to?
Co namierzyłam tym razem.
Zaraziłam się od  Painted, która już od wczoraj i dzisiaj kusiła kolorowymi obrazkami w TYM POŚCIE, poprzez sklep Ninja Polish i wujka Googla, kończąc na innych blogach i  mniej zidentyfikowanych zakamarkach Internetu.  A chodzi tu o żuczki…
Bo kto nie kocha żuczkowych lakierów?
No więc wklejam małe co nieco na dobry początek tygodnia.
DSC01857
( zdjęcie pochodzi z bloga http://www.thetracefacephiles.com/2011/12/quickie-mari-moon-skittles.html )
dsc00620
Buteleczki wyglądają tak ( więcej fotek:  http://portaldasunhas.wordpress.com/2011/12/07/swatches-da-colecao-multichrome-da-hits-mari-moon-multigirl/ )
A inne zdjęcia możecie pooglądać tutaj:
http://jutmelchior.blogspot.com/2012/01/hits-mari-moon-swatches-picture-heavy.html
http://taralovescolors.blogspot.com/2012/01/hits-artsy-in-all-its-glory.html
A wszystko to można znaleźć na Ninja Polish – i wysyłają International :)
Polish ninja
Serce mnie boli – bo tam same dobroci. A wypłaty na koncie jeszcze nie ma…..
Są lakiery Ozotik
ozotic
Seria Beetlejuice z Models Own
Models Own
A-England
A-England
A do tego tego dobroci holograficzne .. i nie tylko…. :(
Nie wiem czy mają wysoką marżę, ale :) może kiedyś się szarpnę. Chciejstwo to okropna choroba. A tfuu….
P.s.  A marbling żuczkowy widziałyście ?
ozotic-marble
Multichromatyczny (przeciwieństwo nazwy mojego bloga ;) )  mani pochodzi z http://morenailpolish.blogspot.com.au/2011/10/ozotic-multichrome-dry-marble.html

26 komentarze:

  1. Wszystkie te cuda powinny być dostępne w każdym Rossmannie:D!!! heheh;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja z Wami jestem jak najbardziej za taniością i dostepnością TYCHŻE! O!

      Usuń
    2. To ja się podpinam. Napiszmy petycję. Jakoś bojowa jestem po tych rewelacjach o MACu testującym na zwierzętach :)

      Usuń
    3. oj, czytałam :) Podejrzewam, że te lakiery nie są testowane na zwierzętach. Na szczęście :)

      Usuń
  2. o taaak! W każdym Rossmannie :D
    Matko jedyna jakie cuda, ześliniłam się i nie mam czym powycierać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne kolory i jak się mienią! Żuczkowy marble też wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle sam blog od tego marmurkowego wzorku jest świetny :) Dla paznokciomaniaczek :)

      Usuń
  4. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW *_*
    Chcem. Chcem i koniec kropka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem się przekonać do żuczków na swoich łapkach, ale na swatchach są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marbling wygląda rewelacyjnie! Szkoda, ze do nas tyle rzeczy nie dociera;(

    OdpowiedzUsuń
  7. looo jezusie,
    no i co kusisz!!?? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. metoda wodna wyglada niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne, ja polowałam na żuczkowe lakiery Beetle Juicy od Models Own, ale one tak smierdza ,ze darowalam sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę uważać bo się zarażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, czy jakby zmieszać 5 metalików i wypowiedzieć tajemne zaklęcie wyszłoby coś takiego bez ściągania przez ocean...

    OdpowiedzUsuń
  12. O ludzie! Jakie cuda! Nie mogę się napatrzeć! Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam to... :D
    Kurde... a ja w szafce nie mam ani jednego żuczka :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne ;] podobają mi się takie kolory

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;]

    http://atramentowe-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. otagowałam:
    http://naturalnapielegnacja.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pogardziłabym wszystkimi :D

    OdpowiedzUsuń