Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 15 kwietnia 2012

BlogBox


Mój BlogBox przywędrował ze stron, w których miałam okazję spędzić trochę czasu za młodu  :)  Raciborskie rejony :) Racibórz :) A mój Box zawiera same smaczności.  Coś kolorowego, coś pielęgnacyjnego, coś pachnącego i kąpielowego :)  Same fajności.


DSCF2609

No więc, dostałam szmineczkę Catrice w kolorze TeaRose. Została już wstępnie obmacana i przetestowana.  Następnym dobrociem jest cień MUA w perle. Lubię te cienie, ale właśnie perłowe. Mam jeden mat, ale jakoś nie pasuje mi jego konsystencja.  A perełki mają super jakość :)
Z kolorówki znalazłam też dwie próbki podkładu Dr Ireny Eris - wersję rozświetlającą. Fajnie, bo miałam ochotę ją sprawdzić. Miałam próbki matującej, ale się nie sprawdziła ( jak zazwyczaj podkłady matujące na mojej skórze).

Dobra, teraz teoretycznie jak nałożyłam całą kolorówkę na twarz, przed wejściem do wanny trzeba czymś to zmyć - i tutaj użyję dwufazówki Hean. Nie widziałam jej jeszcze, a że jestem wielką fanką dwufazówek, nie umie się doczekać testów.

A do wanny albo wrzucę sobie musującą kostkę o zapachu malin  - a ja kocham maliny, albo sól mandarynkową  :)

DSCF2614

DSCF2641

A mój box wylądował  >>TUTAJ<< u Moniki :)

24 komentarze:

  1. MUA zazdroszcze:) Teraz nakupie sobie ich cieni bo sa extra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że mają też paletki :) kupiłabym sobie :)

      Usuń
    2. jaka? Bede Londynie z maju, moge Ci kupic

      Usuń
    3. poszperam w necie i się odezwę, byłabym mocno i przeogromnie wdzięczna :) Ja będę w maju na Słowacji :) mogę ci też coś przywieźć :)

      Usuń
    4. a co polecasz?:)Wybierz jaka Ci sie podoba i daj znac

      Usuń
    5. wiem z w DM mają Alverde, Balea, s-he... odnośnie typowo słowackich firm, jestem czały czas na szukaniu info. Będę musiała się podpytać jedną blogerkę, co poleca :) Jakąś nowinkę chętnie bym spróbowała :)

      Usuń
    6. A co tu za interesy za moimi plecami hę? :)

      Usuń
    7. a chcesz coś ze Słowacji, czy słowackiego dm'u ? :)

      Usuń
  2. ta dwufazówka Hean jest podobno bardzo dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Prawdę mówiąc, nie miałam czasu, żeby zaczerpnąć wiedzy z internetu na ten temat :)

      Usuń
  3. No ciekawa testów jestem oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim odcieniu jak ten swatch obok cienia mam cień z kiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jest taki fajny rozświetlający, nie ? :) Kiko jeszcze odrwię :)

      Usuń
  5. Ja dwufazówkę Hean mam, ale jestem średnio zadowolona.. Przez pierwsze 3 dni miałam opuchnięte powieki po jego użyciu. Potem przeszło i nadal go używam, ale wolę inne produkty do demakijażu..
    Ciekawa jestem jak sprawdzi sie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy ostatnio niestety łatwo ulegają podrażnieniom, ale mam nadzieję, że Hean się spisze :)

      Usuń
  6. Hej!
    masz bardzo interesujący blog! chyba zostanę Twoją wierną czytelniczką!
    może się poobserwujemy?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    bllablaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D

      A box fajny, najfajniejsza dla mnie ta kosteczka malinowa, ale ja wanny ni mam :( buuu

      Usuń
  7. Nie znam tych cieni. Kuszące. Fajny box:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perłowe cienie MUA są rewelacyjne, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, pierwszy raz słyszę o płynie Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pudełeczko:)
    Jeszcze raz dziękuję za moje i melduję, że (prawie) wszystko zostało zmacane i obwąchane. Maseczka rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę że produkty Ci się podobają ,nie było łatwo a zależało mi abyś dostała to czego jeszcze nie miałaś okazji testować a zarazem aby produkty się sprawdziły :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny box :D piękny ten cień MUA :) ciekawa jestem jak sprawdzi się dwufazówka Hean, bo czytałam kilka pozytywnych recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń