Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 18 marca 2012

Z Martą w tytule :D


Nie obchodzę imienin. Nie zwracam na ten typ święta uwagi. Na Śląsku nie obchodzi się imienin. Podobno, na Kaszubach też się ich nie obchodzi. 
Dlaczego więc ? A z powodu mojego własnego prywatnego widzimisię ;)
Podobno moje imieniny powinny wypadać kiedy indziej ( jestem z Maja) ale nie umiałam się doczekać, więc dzisiaj dla WSZYSTKICH MART  muzycznie o Martach w tytule.
Czy Pani Marta jest grzechu warta? – oj, zdecydowanie TAK ;)
A tutaj kilka słów od Enrique o Marcie ;)
Hiszpańskojęzyczna ballada o Marcie :) sympatyczna nuta :)
Gangsta Marta ;)  dla twardych babek !
Smutniejsza nuta o Marcie :/

Piosenka dosyć znana wywodząca się z węgierskiego folkloru. A z tym krajem jestem poniekąd odrobinkę powiązana :)

Marta dla najmłodszych ;)  - lubię tą bajkę oglądać z siostrzenicą :)
Mogłabym jeszcze zamieścić piosenkę Grzegorza Turnaua – ale jest trochę smutna. Jedna smutna wystarczy :)
Tak więc, Martuśki i nieMartuśki, NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI W TĄ PIĘKNĄ NIEDZIELĘ :D
A ja po śląskiej roladzie i kluskach za chwilę zmykam na rower przejechać się po ‘pojezierzu’ ;)

20 komentarze:

  1. Enrique mnie ostatnio prześladuje :D

    O mnie nikt piosenek nie pisze, ech :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, wiele dziewczyn by ci pozazdrościło takiego prześladowce jak Enrique ;)

      Oj tam, na pewno ktoś o tobie już napisał :)

      Usuń
    2. Też bym była zachwycona, gdyby prześladował mnie Enrique z pieprzykiem. Bez niego to nie to samo :D

      Chyba po niemiecku jak już o mnie napisali :D- a jak wiadomo niemiecka muzyka to nie muzyka :D

      Usuń
    3. nie byłabyś zachwycona gdyby ci przez całą noc śpiewał serenady pod oknem ;)

      a parę niemieckich dobrych songów znajdzie się :)

      Usuń
  2. ja też Marta, ale obchodzę 29 lipca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powinnam chyba 5 lipca obchodzić :)

      Usuń
    2. yyy nie ma takiego w kalendarzu! ur. mam 30.06 i pierwsze Marty po tej dacie wypadają właśnie 29.06 :O

      Usuń
    3. to jakieś mało znane :) a kiedy masz urodziny?
      p.s. brakuje mi tu nuty Rynkowskiego o Marcie

      Usuń
    4. w Maju, 10. Ale ja jestem laik jeżeli chodzi o imieniny - u mnie się ich nie obchodzi.

      Znam tą piosenkę, ale nie umieściłam, bo dużo by tego było. W ogóle zastanawiam się dlaczego tak dużo piosenek o Martach jest smutnych.. Dziwne..

      Usuń
  3. A jest jeszcze piękna piosenka Antonella Venditti, od której zawsze ściska w gardle...

    http://www.youtube.com/watch?v=Dd5LvVmxCkY

    Z najlepszymi życzeniami mimo wszystko : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w imieniu Mart :) znam tą piosenkę, jest super :) dzięki :) Nie chciałam przeginać z ilością linków :)

      Usuń
  4. popłakałam się niemalże widząc jedną z moich najukochańszych piosenek Tomasza Czeka w Twoim zestawieniu.


    Marty wszystkie to fantastyczne dziewczęta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomasz Czeka potrafi podkręcić emocje :)

      Usuń
    2. kocham go miłością beznadziejną od lat mej dziecięcości.

      Usuń
    3. za czasów dziecięcości miałam wiele miłości - miłostek znaczy się ;) Niekoniecznie trafnych hehe :)

      Usuń
  5. a jak Ty z maja, to nie masz przypadkiem imienin razem ze mną 29 lipca? :)

    OdpowiedzUsuń