Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 26 marca 2012

Przyleciało, przyszło i zawitało

 

Najpierw prezentacja ‘drobnego’ prezentu od SheWoman – Olu, poszalałaś ! Btw  Shewoman wróciła po chwilowej nieobecności – dlatego zapraszam na jej bloga- dla mobilizacji.

BTW, Olu cała paczuszka jest maksymalnie stonowana  - fiolety, granaty i róże :) A Holo użyłam już z 3 razy odkąd dostałam pazuchę :)

DSCF2013DSCF2025

 

Kupione przypadkiem mimo postu na kolorówkę….

DSCF2032DSCF2033

Wygrana w rozdaniu na blogu http://mascaramineraljunkie.blogspot.com/.

Taryn, Tnx :*  Ur giveaway box is AMAZING :)

DSCF2037DSCF2041DSCF2049

Jak bym cyk cyk kupię pełnowymiarowe Sugar Pill’e ;)

DSCF2057DSCF2059DSCF2060DSCF2067DSCF2069

 

Króliczek ;) zdeformowany ;)

DSCF2046

55 komentarze:

  1. Mniam mniam :D. Mam chyba to samo holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mniam mniam :) fajne te holo - nie ?

      Usuń
    2. W ogóle ta seria holo udała się Eveline :)

      Usuń
    3. maksymalnie - jest nietypowa - elegancko i sroczo jednocześnie :)

      Usuń
  2. uprasza się o stworzenie karty informacyjnej Blogbox bo tu skargi dostaję ;p regulamin się czytało/ hę? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w trakcie tworzenia - dopiero siadłam przy kompie ;(

      Usuń
    2. ok, ok tylko przypominam :]

      Usuń
    3. Pamiętam, jak 10 przykazań - ino dzień pomieszany a nie wstrząśnięty :)

      Usuń
  3. Fajne łupy :) Akurat w tej chwili również mam holo z tej kolekcji na pazurkach, z tym że nieco ciemniejszy odcień :) Mam 3 i wszystkie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam u Nas, kupię więcej :) To pewne :)

      Usuń
  4. czy ten lakier z Eveline jest musztardowy? :> Jak tak to jaki ma nr i nazwę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to coś pomiędzy musztardą a żółtkiem jaja , kolor 672. Jakość gorsza niż te co mam teraz. Będzie prawdopodobnie do oddania po recenzji :)

      Usuń
    2. Zrobię posta ze swatchem, zobaczysz czy Ci pasuje i może polecieć do Cienie, jeśli chcesz :) Ostrzegam - jakość średnia :)

      Usuń
  5. Ale dobroci :D Lakier bardzo fajny, tez mam podobny z Eveline. Czekam na prezentację pozostałych trzech i bardzo zaintrygował mnie cień mono z pierwszego zdjęcia. Czy to jakiś brudny fiolecik ^^?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolecik też z Eveline - bliźniaczo podobny do lakieru :) Nie widać, ale tak jest. Napiszę o ym w najbliższym czasie :)

      btw ostatnio wyczaiłam lakiery holo z Eveline u siebie - kupię ich więcej :) Może nie są wybitnie trwałe - ale efekt jest rewelacja :)

      Usuń
    2. Wystarczy dobry top i trzymają się dobrze, a efekt dają świetny! I można mieć kilka kolorów, bez wyrzutów sumienia że się wydało fortunę :P Chociaż w stolicy to one i 6zł potrafią kosztować. Ja z reguły robię napad na podmiejską drogerię i tam są po 2,5 zł ^^ Tylko bywam tam raz w roku ;(

      Usuń
  6. O kurde, co za hojne przyloty :) I szmineczka z Maybelline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hojnie :) jak nigdy :)

      Ta, Maybelline ;)

      Usuń
  7. Marzy mi się musztarda na pazurkach a nigdzie nie mogę znaleźc :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej -

      Zrobię posta ze swatchem, zobaczysz czy Ci pasuje i może polecieć do Ciebie, jeśli chcesz :) Ostrzegam - jakość średnia :)

      Usuń
  8. No to ładny post na kolorówkę :D A co to za pomadeczka Maybelline CS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Sensational 410 Mandarine Frizz - delikatnie perłowa

      Usuń
    2. Jak perłowa to się nie skuszę. ;)

      Usuń
    3. Niestety na stoisku było bardzo mało matowych szminek :(

      Usuń
  9. Ale dużo świetnych kosmetyków :)
    A ten holo przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ten królik to tak dla Zajęczaka ze specjalnymi pozdrowieniami? :D No, moja droga.. masz co testować :)) Holo super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęczak moją inspiracją jest :)

      Oj ta, mam co testować... a ile jeszcze jest w tyle... strach się bać :)

      Usuń
  11. Ladny lakier,a ten niebiesko-granatowy cien to co to??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIYO z serii LE metalicznej :)

      Usuń
    2. Dzieki:) jak ja sie dopadne do tej szafy MIYO to rak mi chyba zabraknie:)

      Usuń
    3. Z jednej strony szafa wygląda skromnie - z drugiej storny - w testerach można się babrać po łokcie ;D

      Usuń
  12. No no no,ciekawa jestem Twojego zdania na temat szminek WnW:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie wersje z tej stajni. Mega Last po pierwszym użyciu - są ładnie napigmentowane - ale suche. Jeden z tych kolorów jest BOSKI! :) Za parę dni zdam pierwsze info z frontu.

      Usuń
  13. Paczucha z nagrodą superancka. :D
    A te holo chodzą za mną od dawna. Aż dziw, że jeszcze żadnego nie upolowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jakiś stanie ci na drodze :) i łups go do koszyczka :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. No niestety, razem do kupy - dużo :)

      Usuń
  15. Kupione przypadkiem- rozsmieszyło mnie to na maxa;)
    Same słodkosci tutaj pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo jakoś przypadkowo ;) znalazły się w koszyku :)

      Usuń
  16. same pyszności! a Sugarpille tez za mną od jakiegoś czasu chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldilux jest Boski - chcę więcej :) Jedno opakowanie to aż 5 gram - dużo i praktycznie nie da się tego zużyć - ale co tam :) A jeszcze te paletki matowe :) albo jedynki :) mhh :)

      Usuń
    2. no mnie właśnie te paletki kuszą, bo mają cudne, intensywne moje ukochane maty :)

      Usuń
  17. Ooo gratuluję wszystkiego :) Używałam tego kremu Dr Scheller, ale miałam podejrzenia, że mnie zapycha trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, być może - ma w sobie dużo olejów - jeszcze nie próbowałam - bo ważny jest tylko 6 miesięcy - poczekam aż zużyje swoje stare kremiki :)

      Usuń
  18. lakiery super a ta musztardka po obiedzie miodzio! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sam raz na rozpoczęcie sezonu grillowego :D

      Usuń
  19. COOOOOOOOOOOOO?!?!?!
    EVELINE MA HOLO I JESZCZE NIE WYLĄDOWAŁ Z MOIM ZBIORZE?!?! O_O
    Jak to możliwe? Jutro ruszam na poszukiwania ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakolyki, ze palce lizac:))) Skubnelabym Ci kremidlo:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tak patrze na to zdjęcie, to faktycznie paczucha stonowana-nie byłam nawet tego świadoma :D a holo chyba sobie też kupię, bo wygląda świetnie :) i czekam na pokaz pozostałych lakierów bo jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń