Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 16 marca 2012

Postowe love czyli wygrzebane…


Wcielone w polską blogosferę za sprawą Urban, ( a u mnie poniekąd stosowana jako off_topic ).
Swatche paletek róży (trójeczek) – coś mi się czuje, że one w końcu wylądują w Polszy :)
1. Ciekawe koncepcje na oczko i nie tylko.  Blog ze Skandynawii – bardzo fajnie się ogląda :) z literek – nic nie rozumiem, mimo wszystko – polecam – jako wzrokowiec :)
Oczy_postoweLove
Pochodzi z bloga : http://bareiselin.femelle.no/
2.  Swatche paletek róży (trójeczek) – coś mi się czuje, że one w końcu wylądują w Polszy :)  A sama właścicielka co post, wystawia info o jakiś kosmetycznych słodyczach :)
Sleek_0416
Pochodzi z bloga : http://rougedeluxe.blogspot.com/2012/02/sleek-blush-by-3-swatches.html
3. Coś dla Sleekomaniaczek – porównanie słynnej Naked do paletki Storm Uśmiech
Sleek_vs_Naked
Pochodzi z bloga: http://serafiasmakeup.blogspot.com/2012/02/ud-naked-vs-sleek-storm.html

15 komentarze:

  1. ooo fajne:)))Tylko ja po finsku nie bardzooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to porównanie Naked do Storm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, mnie też się podoba, szkoda, że nie mam paletki Storm :/

      Usuń
  3. Śliczne kolorki w tym makijażu. Idealne na wiosnę.. Chyba sama wypróbuję taką kombinację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo świeżo i chociaż niezbyt dobrze się czuję w pastelowych kolorkach, mam ochotę spróbować :)

      Usuń
  4. Makijaż przepiękny, w moich ulubionych kolorach. To teraz go nam odtworzysz, czy będzie jakaś improwizacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś pokombinuję :) na specjalne życzenie :)

      Usuń
  5. Sugar i Pink Sprint mam nadzieję, że do Polski dotrą, niech będą w okolicach moich urodzin <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Makijaż jest śliczny, wiosenny ;) Ja dziś mam taki fiolet na sobie... i zainspirowałaś mnie i dołożę troszkę zieleni ;)

      Usuń
  6. Fajny pomysł takie zebranie ciekawostek. A pierwszy makijaż... bajka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajnie, że się podoba :) Postaram się szukać nowości, nie tylko z polskich stron :)

      Usuń
  7. Śliczny bloog , zapraszam do siebie , może się poobserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabrzmiało lekkim podtekstem ;) żartuje :D

      Usuń
  8. piękny makijaż, muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń