Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 19 marca 2012

look_turkusowopodobny


Nie przepadam za turkusem i miętą w wersji pastelowej na oku. Na pazurkach jestem w stanie się przyzwyczaić. W ogóle źle wyglądam w pastelach, dzisiaj się przekonałam, że bez względu na porę roku – wyglądam źle.  Nie jestem w stanie dzisiaj wam tego udowodnić – ale wierzcie mi, jeżeli będzie okazja tak zrobię. Na oczku i w przybliżeniu wszystko wygląda ślicznie – całościowo – lata 80-te rulezzz.  Muszę do tego zestawienia dorosnąć.
Makijaż wykonany na ‘szybko’, prosty i wykonany paletką Sleek  Monaco. Prawie monochromatyczny ;)
DSCF1861DSCF1862DSCF1864DSCF1875DSCF1876

50 komentarze:

  1. Super! :) Jak widzę takie makijaże to od razu czuję lato. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też - ale nie u siebie - u mnie wygląda tandetnie :) Muszę znaleźć na niego sposób :)

      Usuń
  2. wygląda ślicznie, ale jak się nie czujesz to nie ma bata ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie za często, ewentualnie po %

      Usuń
  3. Świetnie! Uwielbiam ostatnio kolor mięty, a w połączeniu z brązem wygląda genialnie :) Nawet dziś miałam podobny mejkap :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :) śliczny kolorek - ale nie na mojej powiece :)

      Usuń
  4. bardzo delikatny , lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdecydowanie nie wygląda delikatnie :D

      Usuń
  5. e tam, pierdzielisz. wygląda fantastiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa, jak tego u góry kocham - nie pierdziele - całej mordki nie pokazywałam, bo nie miałam czasu na 'korzystne ujęcie' :) ale będzie :) Póki mam jeszcze dwa tygodnie wolnego :)

      I pozwalam ci na drobny retusz w Paincie ;)

      Usuń
    2. żeby robić retusze w paincie muszę mieć zdjęcie całej twarzy, najlepiej od frontu & bez makijażu :D sooooorry, Bejbe, ale artysta ma swoje wymagania! :))

      Usuń
    3. szit...no dobra, może kiedyś wystawię - ale musze się przełąmać :) Chyle czoła, artyście nie można odmówić :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Czy kreska wyjdzie za mnie :D?

      Usuń
    2. Kreska oddaje ci rękę z czystą przyjemnością :D

      Usuń
  7. Śliczne kolory.. Idealny makijaż na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie :D Piękne masz te swoje oczęta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mają swoje minusy ( na przykład wada wzroku - minus 3) :) z tego co się orientuję twoje oczęta też są cudne :)

      Usuń
    2. a dziękuję :* ale moje też z wadą tylko trochę mniejszą-prawe -1,50 i lewe -1,75 ;)

      Usuń
    3. Prosim :D moje też się różnią o 0,25 dioptrii ale nie wnikałam. Soczewki i tak noszę lżejsze -2,25 i -2, a okulary lżejsze jeszcze o 0,25. Przy prawidłowych zawsze bolała mnie głowa.

      Usuń
    4. Ja soczewki sobie ostatnio o ćwiarteczkę podniosłam, bo czułam, że za słabe są (jadąc autem znaków i drogówki nie widzę :D) i zobaczymy co z tego wyniknie ;) a okulary to też najwyższy czas wymienić na nowszy model ;)

      Usuń
    5. no widzisz, a specjalnie zmieniłam na słabsze :) Ale drogówkę dobrze jest widzieć :)

      Usuń
    6. Święte słowa ;) ostatnio, to dobrze, że mój mężczyzna nade mną czuwał i zauważył to czego ja nie widziałam ;D

      Usuń
    7. jeżeli kieruję , to zazwyczaj jestem sama w samochodzie, ewentualnie z siostrzenicą, która mnie ostro zagaduje, więc muszę mieć oczy do okoła głowy. Jednym słowem, dobrze, że masz obok siebie dodatkowe bystre oko :)

      Usuń
    8. Tylko te moje bystre oko potrafi być bardzo wkurzające-który kierowca lubi gdy mu się mówi co ma robić-czy faceci naprawdę uważają się za lepszych kierowców?! więc wolę jechać sama i choćby nawet stanąć OKO w OKO z drogówką ;D

      Usuń
    9. ja mam mamę - mama jest 'najlepsza', nawet tatę poprawia - taki gps na nasłuchu :) Facet jako dobry kierowca to mit - teraz jest pół na pół :)A najgorsza jest tzw dynamiczna jazda - gaz, hamulec,gaz, hamulec,gaz,hamulec... :)

      Usuń
    10. Ja od mamy słyszę tylko "wolniej..." :D u niej nawet 30km/h to zawrotna prędkość ;D

      Usuń
    11. ja pamiętam że moja mówiła ( czytaj krzyczała ) ' uwazaj, krawenżnik ! ( a do krawężnika było jeszcze jakieś 30 cm bo droga szeroka ), albo nerwowo 'wciskała hamulec' na siedzeniu pasażera ;) Na szczęście to było świeżo po egzamie na prawko, teraz wolę jechać jako pasażer jak jadę z mamą :)

      Usuń
    12. O tak, nerwowe wciskanie niewidzialnego hamulca (i to obunożne ;)) też przerabiałam :D

      Usuń
    13. też to czasami mam ;)

      Usuń
  9. Też się nie widzę w pastelach, nie. Kolorek ładny, acz nie dla mnie :) Taki orzeźwiający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Cię oTAGowałam w międzyczasie ;)
      http://naturalnapielegnacja.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

      Usuń
    2. Dzięki- na pewno odpowiem :D

      Usuń
  10. Ale piękne podkreśla kolor Twoich oczu :) super! Ja jakoś nie potrafię przełamać się i używać takich kolorów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj po domu :) bezpiecznie, można się przyzwyczaić i szybko zmyć :D

      Usuń
  11. podoba mi się, jak się łączy ten kolor z Twoją tęczówką, ja niestety w takich kolorach strasznie blado wyglądam ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ladnie... podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tobie chyba bardziej by pasował. W przybliżeniu niezły, całościowo niezbyt.

      Usuń
  13. u mnie turkus na oku wyglada jak by mnie ktos pobil:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Połącz z brązem i będziesz się lepiej czuć - zapewniam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już robiłam :) i z brązem mi pasuje, ale oswajam się z pastelami w czystej postaci :)

      Usuń
  15. a czemu uwazasz,że zle?
    ja tez nie znosze pasteli, tak płaskow yglada to wszytsko ale moze zarzuc cała buźkę?Łatwiej ocenic:D Dla mnie slicznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne cienie na oku dają paradoksalnie efekt zmęczonego i pomniejszonego oka, dlatego koniecznie trzeba użyć konturówki lub eyelinera, co zresztą Shinodka zrobiła z dobrym efektem.

    OdpowiedzUsuń
  17. i znów nie moje barwy ;/ o ile na pazurach takie ubóstwiam to na oczętach już nie prezentują się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  18. Sympatycznie... Kolor bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń