Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 8 marca 2012

look_Petrol_Lac_Vanilla


Wszystkie 3 cienie z poprzedniego postu w akcji – nie potrafiłam się powstrzymać i zmalowałam takie coś na raz dwa trzy. Nie wiem co się dzieje, ale uprzedzam że aparat po raz kolejny odchudził i zjadł trochę petrola.  Może to wynik ogólnej diety u nas w domu. Nawet psy są na ‘diecie’ ;) Nie no, żartuje :) ale serio - psy są na diecie …. ;)
DSCF1430DSCF1431DSCF1434DSCF1435DSCF1437DSCF1443
Użyto:
DSCF1464

9 komentarze:

  1. Suuuper! :D I nawet gumkę z warkoczyka masz pod Laca. :D
    Niedawno zmalowałam coś podobnego, ale z użyciem turkusu Virtual i fioletu ze sleekowej Good Girl, fiolet i zieleń to świetne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to szybkie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie te kolorki wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lade kolory,swietnie podkreslaja Twoje oczy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;) Ładnie się komponują te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow... petrol ma boski kolor !!! Sliczny makijaz i bardzo Ci pasuja takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten fiolecik dodaje pazura, ale i tak mi się najbardziej podoba fryzura! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż!Fiolet pięknie podkreśla tęczówkę!

    OdpowiedzUsuń