Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 7 marca 2012

look_7 odsłon kameleona–z nutą pomarańczy no_one


Wpis Idalii zainspirował mnie do tego żeby pobawić się kameleonem z Catrice.  Lubię mocne oko, więc ta wersja jest też nieco mocniejsza – z nutą pomarańczy – niemal egzotycznie ;)
DSCF1291DSCF1294DSCF1297
DSCF1339
Plus minus dla innych tęczówek (wybaczcie, ale ostatnio jestem na mocnym luzie z Photoshopem)
look_7perspektyw kameleona
look_7perspektyw kameleona_1

ps. zapomniałam dodać, na jednych zdjęciach eyeliner jest czysty, na późniejszych roztarty :)

33 komentarze:

  1. fajne połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) przypadkowe :) bo mam fazę na zieleń, kameleona i pomarańcz :)

      Usuń
  2. super!!! kamaleon na mojej liscie idzie w górę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i prawidłowo :) kameleon rulezz :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż! fajna kolorystyka choć bardziej kojarzy mi się z jesienią :)) ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie nieco jesiennie :) ale prawdę mówiąc -wyszło eksperymentalnie :)

      Usuń
  4. Świetne połączenie, w sam raz na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo imprezowo :) heh ja tak wczoraj w ciągu dnia śmigałam :)

      Usuń
  5. świetnie to wyszło - fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że nie dla wszystkich, ale z kameleon skumpluje się jeszcze z innymi kolorkami :)

      Usuń
  6. O jaaaa... nie przepadam za pomarańczem (no i też nie bardzo mi on pasuje), ale po Twoim makijażu chyba trochę poeksperymentuję! Skutecznie mnie zainspirowałaś, nie sądziłam, że kameleon może tak dobrze wyglądać z oranżem.
    Seksowne i dzikie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, inspirujemy się nawzajem :) mój pomarańcz mat z drobinkami to Inglot AMC nr 84 :) tnx :)

      Usuń
  7. Jakie ładne oczko! Acz to nie moje kolory... A Twoja znajomość fotoszopa i tak powala mnie, zupełnego laika w tych kwestiach, na kolana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh robione łopatologicznie, bo na serio jak się nie używa to się zapomina - niby jak z jazdą na rowerze, ale praktyka to jest to :)

      Usuń
  8. Bardzo, bardzo pomysłowy makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny chociaż na moje oko najlepiej wygląda na brązowych oczach :) Najładniej wtedy Catrice wpada w zieleń. Niooo ale to już takie moje widzi-mi-się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem , ładnie jeszcze wygląda na zielonych oczach :) ale moje photoshopowanie muszę odświeżyć na bardziej wiarygodne :)

      Usuń
  10. Czy to słynny już C'mon Chameleon!?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kameleon i pomarańcza fajnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam że będzie bardziej kontrowersyjnie, ale jednak te dwa kolorki są dosyć zgrane :)

      Usuń
  12. Oo, ładnie grają kolory ze sobą :) Skuszę się niedługo na podobne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj i jak coś wystawisz online- daj znaka :)

      Usuń
  13. Nie wpadłabym na to żeby kameleona połączyć z pomarańczem. Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszło przypadkiem :) szczęśliwym :D

      Usuń
  14. Jak ślicznie :))) zwłaszcza z roztartym eyeliner'em. Zgadzam się z innymi, że Twoje brązowe oczy wydobywają ciepło pomarańczy. Opalenizna/karnacja też swoje robi :)
    Mi tylko nie pasuje ten cień w kąciku oka. Ale że ja nie mam zielonego pojęcia o łączeniu kolorów cieni to nie wiem co tam "powinno" się znaleźć ;)
    Piękna ta pomarańcza. Ja dziś walczę ze sobą czy by nie kupić pomarańczowego eyeliner'a. >.< Twój post nie pomaga ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja podchodzę do tego tak - czy powinno być, czy nie powinno, warto się bawić z kolorami - wbrew zasadom. Kiedyś zasada była taka żeby torebki i buty były w tym samym kolorze - a teraz ? W kwestii żywieniowej - pomidory (?!) i jajka były złe i rakotwórcze- a teraz ? ... Na dzień dzisiejszy - jestem maksymalnie blada jak na swoje warunki, z solarium korzystam kolo kwietnia/maja ( 4 sesje) dla przyzwyczajenia skóry/ poprawienia humoru :) A kolory mimo wszytko aparat trochę pożarł ;)

      p.s cały życie malowałam się pod mój kolor, a taki kolor jest łatwy dosyć, mimo wszystko, marzę żeby dorwać jakąś kumpelę z innym kolorem oczy :)

      ot tak, taka dłuższa odpowiedz ;)

      Usuń
  15. przy Twoim naturalnym oczku prezentuje się zdecydowanie najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z innymi kolorkami też popracuje :) i z fotoszopem ;)

      Usuń
  16. Uwielbiam kameleona :) Ja go zwykle łączę z takim metalicznym nieco błękitnym sreberkiem i jest cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeej, świetny makijaż również szaleje za czarnym. :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! bardzo mi sie podoba i juz nie moge sie doczekac kiedy dorwe Kameleona w swoje rece:)))
    Polaczenie super! kiedys odcieni pomaranczy nie ruszalam bo sadzilam, ze nie dla mnie one ale przekonalam sie i warto bawic sie kolorami:)
    Jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń