Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 16 marca 2012

look_ wiosenny na specjalne życzenie Silverose


Napisałaś komentarz w tym poście, więc masz. Coś pomiędzy odtworzeniem a improwizacją.  Musiałam dodać ciemną krechę – bez ciemnej krechy na moich oczyskach byłoby mdło. Ale to temat na osobny post.
Kochana Silverose ;) dla dedykacją dla Ciebie :D Bo to post z serii – SPEŁNIAMY ŻYCZENIA :)
Oczko wyjściowe : http://bareiselin.femelle.no/2012/03/10/step-by-step-spring-garden/Oczy_postoweLove
Moja wersja– zielony został częściowo pożarty przez aparat :/ i bez sztucznych rzęs :D Moim zdaniem, nadaję się dla każdej tęczówki :)
DSCF1823DSCF1826DSCF1772DSCF1773DSCF1814
DSCF1815
W dwóch różnych szminkach :D Ciepła perłowa VS zimna matowa
DSCF1807DSCF1835
Zdjęcia lekko podrasowane, bo jestem w trakcie kuracji kwasami i łuszczę się na potęgę ;)
Jakieś życzenia ? :)

13 komentarze:

  1. Jestem w tytule! :D A tak serio - czadowe kolory. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak ma być, bo jednak trochę czasu na to 'oko' poświeciłam ;)

      Usuń
  2. Twoja wersja też jest super ;) Zainspirowałaś mnie tą fotką wcześniej i do lawendy dodałam zieleń i faktycznie to wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) ja muszę wypróbować twoją oliwkę z koralem :) Inspiracje nie są złe :D

      Usuń
  3. podoba mi sie bardziej od oryginalau!a usta wole z druga wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no Shinodko moje kolorki:D
    Pieknie rozswietliłas.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja Cię widzę w czerwonej kresce - może moje marzenie spełnisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh jakie zalotne spojrzenie :)
    Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń