Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 30 marca 2012

Look_ szybki smoky w brązie _ z tutorialem


Za co lubię soczyste metaliczne/perłowe brązy, miedzi ;) i inne takie … O ! i Duochromy – za to, że dzięki nim można wykonać szybki wyjściowy makijaż.  Bez męczenia się z przejściami pomiędzy kilkoma kolorami – a oko ciągle wygląda bardzo efektownie.
Chcę wam zaprezentować maksymalny efekt przy minimalnej pracy i  minimalnej ilości kosmetyków ( oczywiście tych naocznych). Wersje są dwie. Jaśniejsza wykonana cieniem z Yves Rocher i ciemniejsza, bardziej wieczorowa  wykonana cieniem z paletki Sleek Oh So Special.
Wyszło to tak:
DSCF2336DSCF2335DSCF2359DSCF2361

Jak wykonać?
1. Oczywiście, na powiekę nakładamy primer/bazę . Wcześniej można wyrównać kolor powieki podkładem – ale nie jest to konieczne.  Na linię wodną górną i pomiędzy rzęsy i dolną nakładamy arabski/hinduski khol  lub też dobrą kredkę.
DSCF2298
2. Jeżeli upaćkała Wam się górna powieka – nie wycierać, ale rozetrzeć.  Jeżeli się nie upaćkała – to upaćkać !  Bardziej profesjonalnie-  na 2/3 długości górnej powieki od zewnętrznego kącika nakładamy czarny khol. Również na dolną powiekę (2/3 długości) nakładamy odrobinę czarnego khola.
DSCF2303
3. Rozcieramy khol wyciągając go poza zewnętrzny kącik oka.
DSCF2306
4.  Na 3/4 powieki nakładamy metaliczny kolor ( miedź, brąz ). Trzeba pamiętać, żeby cieniem wyjechać sporo poza granicę zagięcia powieki.
DSCF2313
5. Dolna powiekę malujemy tym samym cieniem.
DSCF2318
DSCF2323
6. Jasnym pół transparentnym cieniem w kolorze szampana  rożświetlamy łuk brwiowy , wewnętrzny kącik oka i rozcieramy granice ciemnego cienia.
DSCF2331
7. Nakładamy tusz na górną i dolną powiekę. W razie gdyby którejś z Was  - tak jak mi zdarzało się notoryczne upaćkanie powieki tuszem , można poprawić cieniutką eyelinerem – jednak kreski nie wyciągamy zbyt mocno.
DSCF2334
Odcień cienia wybieramy w zależności od tego jak czujemy się w danym kolorze.  Cienie w perle czy metaliczne – mają to do siebie, że nałożone solo z delikatnym rozświetleniem sprawiają wrażenie bardzo pracochłonnych i dopracowanych. Dodatkowo kolor można łatwo stopniować – w zależności od pory dnia i/lub samopoczucia. Ja lubię mocno podkreślone oczy :)  Kiedyś usłyszałam opinię, ze wszystkie perłowe cienie czy metaliczne wyglądają tandetnie – nie zgadzam się z tym.  Tandetnie to może (ale nie musi ) wyglądać mocny biały perłowy cień nałożony pod brew odrysowaną od szklanki o 7 rano przy kupowaniu gazety w kiosku. Heh albo jak w moim przypadku turkus a la Kleczkowska :P
DSCF2391DSCF2394DSCF2370DSCF2371

Użyłam:
Wersja jaśniejsza: Khol Blue Heaven, Tusz MaxFactor 2000 Calorie, Primer Etude House Proof 10,  jeden pędzelek ;),  Celebritles Eyeliner Eveline,  cień perłowy ( odpowiednim MAC Nylon ) z WNW Vanity (1),  cień Yves Rocher nr 78 Fleur de chataigne (2)
Wersja ciemniejsza: Khol Blue Heaven, Tusz MaxFactor 2000 Calorie, Primer Etude House Proof 10, jeden pędzelek ;), Celebritles Eyeliner Eveline, cień perłowy ( odpowiednim MAC Nylon ) z WNW Vanity (1), cień z palety Sleek Oh So Special (3)
DSCF2402
A tak sobie wczoraj śmigałam po domu, po wsi i nawet po mieście :)
DSCF2263
Wybaczcie rozszerzone pory – nie wiele da się z tym zrobić  ;) Taki żarcik :)

18 komentarze:

  1. śliczny!!
    Muszę wypróbować ten sposób z malowaniem górnej linii wodnej, bo mam blond rzęsy i zawsze w połączeniu rzęs widać prześwity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się super - ale kredka musi być w miarę miękka, a najlepiej wolno zastygająca :)

      Usuń
  2. mówiłam już, że bardzo mi się podobają TAKIE makijaże?
    tak?
    to się powtórzę :) spróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę :) ja też takie lubię :)
      buziaczki :* :D

      Usuń
  3. Jaśniejsza! Ładnie rozświetlone oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjny! Uwielbiam odcienie brązu w makijażu i dla mnie wcale nie są nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaaaaaaaaaaaaaa. Cudownie. Ten cień z YR bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje :D Hehe, podoba mi się upaćkanie powieki :D Muszę sobie ten Khol kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, takie brązy się u mnie zawsze sprawdzają:)T

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż :)
    Brązy u Ciebie wyglądają ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, super wykonany :) bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, podobają mi się. lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie-jak zwykle zresztą:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, muszę przejrzeć swoje brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny stepik, ale next time poproszę o tutorial na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się makijaż w takim brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż piękny,bo w moich ukochanych kolorach. Mi wersja jaśniejsza bardziej sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń