Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 27 marca 2012

Eveline_ Aqua Platinum 420


To jeden z moich przypadkowych zakupów. Szminki oswajam tak samo jak róże- powoli i małymi kroczkami. DSCF2139DSCF2120
Najbardziej lubię szminki matowe/kremowe, nawilżające. Taa, są mniej trwałe, ale w tym przypadku – wolę takie szminki BO jeżeli już zjem cały kolor,  to bez lusterka jestem w stanie poprawić usta – a zdarza mi się rzadko.
Zacznijmy od tego – szminka pachnie dosyć mocno w opakowaniu, na ustach się ulatnia. Cena  to jakieś 8-9 zł.
Zapach – jeżeli miałyście kiedykolwiek możliwość zakupu zestawu z Biedronki z błyszczykiem  - pachnie tak samo. Dla mnie słodko aloesowo – dla kogoś innego - melonową gumą do żucia :)
DSCF2107DSCF2106DSCF2113

Mój kolorek to nr 420 – daję minusa za to, że nie ma nazwy na opakowaniu – ale jest na szafie. Kolor ten o taki delikatnie przybrudzony zimny róż – ciągle naturalny. Na zdjęciach wygląda może mocny – ale do mnie pasuje. Mat, bez drobinek.
DSCF2124DSCF2123DSCF2128
Uwielbiam za: nawilżenie ust, za stosunek ceny do jakości, za kolor, za łatwość aplikacji, za ćwierć-transparentny kolor. Od lewej – jedna warstwa – trzy warstwy.
DSCF2130DSCF2137
Jednym słowem  - w sam raz na przygodę z kolorem ust :)

33 komentarze:

  1. Takiego koloru właśnie poszukuję! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo kolorek niby odważny, ale ciągle stonowany i nie ryczący :)

      Usuń
  2. Tez powoli zaczynam przygodę ze szminkami. Na razie w mojej kolekcji sztuk 2! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, ja mam więcej :) ale ja się ze szminkami oswajam od kilku lat :)

      Usuń
  3. Jakie Ty masz piękne i pełne usta!
    A co do szminek... jeszcze nie, może kiedyś :) Zdaje mi się, że do ciemnych włosów pasuje lepiej niż do jasnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to perspektywa - moje usta są stosunkowo ( do całej twarzy) małe, szczególnie górna warga :)

      Do jasnych karnacji i włosów - może być mocna, ale łatwo nią stopniować kolor :)

      Usuń
  4. o rany! Piękny kolor! No nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też nie potrafię. Ciągle zaglądam w lusterko ;)

      Usuń
  5. Piekna jest,kiedys szminki i blyszczyki byly mi nie potrzebne teraz co rusz znajduja jakas ktora musze nabyc... i o to kolejna ktora trafila na moja liste..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta tak jak u mnie :) a szmineczka przyzwoita :) i ma dobre recenzje na Kwc :_)

      Usuń
  6. przepiękny kolor! i masz piękny kształt ust!

    OdpowiedzUsuń
  7. GDZIE TEN MAT ja się pytam??? :))) dla mnie szminka cudna, ale zdecydowanie krycie ma (wg mnie) satynowe czy jakieś inne, podobne, lekko połyskujące.
    Poza tym- USTA! <3 śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mat w sensie koloru, ale z połyskiem :) To taki mój wewnętrzny podział - matowe wykończenie, matowy kolor :)

      Postaram się zapamiętać :)

      Usuń
  8. Piękny kolor :) ..boję się takich na swoich ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurna, czad :) I to wykończenie. Uwielbiam taki pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli chodzi o kolor to idealnie wpasowuje się w gusta me :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna! Muszę się przemóc do koloru na ustach... bo u mnie wieje nudą totalną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! Na Twoich ustach wygląda bardzo ładnie, taki chłodny róż. Na swatchu wygląda na bardziej ciepły różyk czerwonawy. Które zdjęcie jest bliższe rzeczywistości Twoim zdaniem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie na ustach jest najbardziej wiarygodna :) Nie wiem dlaczego, ale ostatnio mój aparat strasznie przekłamuje swatche robione na ręce. Będę musiała go przeprogramować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zakup, prezentacja na ustach to istna reklama ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo wygląda super! Ale osądzając po samym swatchu bym nie wzięła :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ustach wygląda świetnie :). Szukałam tej serii szminek, ale jeszcze nie dorwałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się błyszczy jak... błyszczyk :P

    OdpowiedzUsuń
  19. te szminy to zajebioza i jeszcze ta cena! aaah i ten zapach arbuza <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Moją pierwszą szminka jaką kupiłam była właśnie Eveline Aqua Platinum ale w kolorze 422. Kolor jest ciut ciemniejszy ale wygląda naturalnie. Bardzo ją lubię. A mi pachnie trochę arbuzem z melonem w tle :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz niesamowicie piekne usta:) Extra kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak spotkam na swojej drodze, to pewnie przygarnę, bo efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spodobała mi się i chcę taką ;]
    ciekawe czy gdzieś na nią trafię ;]

    OdpowiedzUsuń