Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 8 lutego 2012

WNW Color Icon LE Baked - Baking a Cake


Kolejna wypiekana paleta firmy Wet N Wild z edycji limitowanej. Zdecydowanie gorsza od poprzedniczki w brązach, którą uwielbiam. Najgorsze  w paletce to intensywny róż i niebieski fiolet.  Resztą da się spokojnie coś zmalować. Cienie w pigmentacji są zdecydowanie delikatniejsze – przez co niekoniecznie trafiają w mój gust.  Szczególnie rozmyty róż- zdecydowanie nie czuję się najlepiej w tym kolorze. Jako akcent – jasne – ale za dużo i  za często – nie bardzo.  Z tego ci widziałam na innych blogach, najładniej wygląda nakładany na mokro, ja wolałam tego nie robić…. Póki co, zapraszam do rzucenia okiem na swatche.
DSCF0222DSCF0226DSCF0228DSCF0233DSCF0234DSCF0236DSCF0237
DSCF0244DSCF0246
A teraz krótkie wytłumaczenie dlaczego nie robiłam swatchy na mokro. A więc – GDYBY któraś z was chciała by przygarnąć  TĄ paletkę, napiszcie w komentarzu. Jeżeli będzie więcej chętnych,  paletka będzie rozlosowana.  Do wszystkich Anonimowych – wiem, że chwilowo komentarze dla was są zablokowane. Z pewnych względów byłam zmuszona zablokować je na jakiś czas, ale prędzej czy później, wyłączę blokadę. Więc jeżeli jesteś anonimowym obserwatorem, zgłoś się mailowo. Czekam na info do Niedzieli 12 lutego do 23:59.

p.s. a teraz maluje paznokcie nowym lakierem prosto z BlogBoxa  :) później trochę masełka, trochę płynu micelarnego,  łyczek winka na lepsze spanie, siusiu, paciorek i do wyra ;)

20 komentarze:

  1. Z chęcia ją przygarne, gdyż kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. siusiu,paciorek i do wyra-wiesz jak wywolac usmiech na twrzach Twoich czytelniczek :DDD hahah

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie je bym przygarnęła :) Takie świetne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  4. ogolnie podobaja mi sie wypiekane cienie nalozone na mokro ale nie mam do tego zaciecia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam do tego cierpliwości... na szczęście mam kilka dobrych baz - jedna z nich powoduje efekt nałożenia na mokro :)

      Usuń
  5. Róż mnie nie przekonuje ale reszta kolorków jak najbardziej, chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się wszystkie kolory podobają, moje odcienie zdecydowanie :) Więc chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Położyłabym na nich łapkę z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przygarnęłabym tą paletę, ponieważ bardzo mi się podobają te kolorki i będą idealne do dziennych makijaży. A ja mam deficyt cienie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a chciałam Ci sprezentować jakąś paletkę, ale bałam się zdublować :) p.s. gratuluję 300 Obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z polskich drogeryjnych to mam głównie to mam tylko pojedyńcze :) Najwięcej mam sypkich no i trochę Inglotów :) dziękuję :) i 300 obserwatorów to zasługa BlogBoxa ( czyli między innymi Twoja) :*

      Usuń
  10. ja rowniez chetnie przygarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam mam mam! jest cudowny:)! trafiłas wspaniale:) Dziękuję bardzo ciepło, cudowny Box:) cmooookk

    http://kolorowypieprz.blogspot.com/2012/02/blog-box-mam-i-nie-oddam-za-zadne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj ile ja się stresu najadłam :)

      Usuń
  12. Ogólnie bardzo ładne kolory, jednak nie jestem fanką tego metalicznego efektu ;).. Widziałam podobne cienie (2 w środku) u którejś z dziewczyn na blogu i chyba były one z Mac'a ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety do Mac'a mam marny dostęp, już łatwiej mi ze stanów jakieś inne cienie sprowadzić. Poza tym różnica w cenie jest przeogromna. Cienie może wyglądają 'metalicznie, ale ładnie rozświetlają - taki nienachalny efekt 'a la brokat'

      Usuń