Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 14 lutego 2012

WNW Color Icon ‘Bake-Off Contest!’


DSCF0343
Dzisiaj mam okazję Wam zaprezentować kolejną paletkę wypiekaną ze stajni Wet N Wild. Ładne i ciekawe zestawienie dla wielbicielek zimnych kolorów. Doczepić się jedynie mogę do pięknego intensywnego niebieskiego.  Żeby uzyskać taki kolor, prawdopodobnie musiałby być on używany na mokro. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło – dzięki średniej pigmentacji ‘na sucho’ można sobie zafundować fajny delikatniejszy look w niebieskościach. Podoba mi się zestawienie kolorów, proste i oczywiste, a jednak interesujące i nie nudne. Matowa czerń jest naprawdę fajna – na sucho  można delikatnie, ale można tez stopniować do bardziej ‘soczystego’ efektu.  Środkowy z niebieskości – zawiera w sobie srebrne drobinki – ładnie to wygląda. Podoba mi się środkowa szarość – jest to taka przyzwoita ciepła szarość, ciepłe srebro. Biała perła ładnie rozświetla, jasny błękitny – nie w moim guście, mimo wszystko bardzo ładny. Cienie, jak wszystkie wypiekane, mają skłonność do osypywania się. Oczywiście polecam korzystać z bazy pod cienie.
DSCF0344DSCF0361DSCF0364DSCF0369DSCF0370DSCF0374DSCF0402
Taki szybki makijaż poglądowy na oku – oczywiście na sucho i na bazie EtudeHouse Proof 10. Wybaczcie przekrwione oczy – ale brak snu, długi czas przed komputerem i początki przeziębienia dają się we znaki. Intensywność i uroda niebieskiego na swatchu i oku została ‘pożarta’ bezczelnie przez aparat ;)
DSCF0382DSCF0385
DSCF0394
Paletka szuka nowego domu. Chętne proszone są o zgłoszenie się w komentarzu ( ‘chcę’,’przygarnę’ itp) do Niedzieli 19 lutego do 23:59. Oczywiście, paletka będzie wylosowana – w zależności od ilości chętnych – albo programem losującym, albo ‘moją prywatną i osobistą ręką’ ;). Paletka ‘używana’ w stopniu minimalnym :)

20 komentarze:

  1. ach jaka piękna! to ja się zgłaszam pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie dam jej nowy dom :) Ciepły, przytulny...

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja, ja!!! Bardzo chętnie przygarnę takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chętna na takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie cudeńko chętnie się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się znowu zgłoszę :) Nigdy nie miałam wypiekanych cieni więc z chęcią potestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przygarnę ją. Ofiaruję miejsce w przytulnej szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako, że mi przypadła poprzednia nie zgłaszam się i życzę dziewczynom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dwa ostatnie kolorki są piękne :).
    Zgłoszę się, co mi szkodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. brałabym! :D zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się chętnie zgloszę, i dam jej nowy domek

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przygarnę :) Mam w domu cieplutko, bo podłoga podgrzewana i mój miś walentynek się nią zajmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się nią zaopiekuję :D
    1 makijaż świetny !

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo chętnie zapewnię jej nowy dom :')

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna!! Również pragnęłabym przygarnąć, ze mną będzie jej jak w niebie ;P Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń