Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 22 lutego 2012

WNW Color Icon ‘Bake-Off Contest!’ wędruje do…


DSCF0343
Od dwóch dni wszystko było przeciwko opublikowaniu nowej posiadaczki tej palety… baterie w aparacie się rozładowały, wyłączyli prąd w trakcie edycji posta, komputer się zawiesił z dwa razy, filmik nie chciał się wgrać. Tak więc, bez bajerów ogłaszam, że nowy dom dla paletki ma okazję stworzyć …..
DSCF0666
ZOILA! GRATULACJE!
Kochana, prześlij mi na maila (marta.wyszkowska@gmail.com) swój adres domowy :)

5 komentarze:

  1. Jaaaaaaaaaaaaa? Salto zrobiłam prawie :D.
    Ale miałaś przygody, wszystkie plagi egipskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widzę to oczami wyobraźni :) taa, plagi egipskie, cud, że mam wodę :) bo mojej siostrze dom dalej rury pozamarzały i do wiosny nie będzie wody :/ ale w sumie w około 90 domach w mojej wsi i wsi obok nie ma wody ;)

      Usuń