Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 10 lutego 2012

off_topic–Kot w stanie czystym


Dzisiaj naszło mnie na czytanie do poduchy. Przeglądając półkę z dyżurnymi książkami, stwierdziłam, że mam ochotę się pośmiać. Książka Terrego Pratchetta “Kot w stanie czystym” opisuje humorystycznie życie kota. Ja doskonale wiem, że wiele z Was to kociary, tak więc nie mogłam się oprzeć, żeby nie wspomnieć o tej książce. Każdy zna kota Simona, ale tutaj macie możliwość przeczytać zabawny opis PRAWDZIWEGO kota, Esencję kotowatości. Mnóstwo humoru, barwne opisy, nic tylko  w wyobraźni przeskakują obrazki.  Zainteresowane namiarami do książki, pisać na maila :) Lektura akurat na łikend ;P
kot-w-stanie-czystym-b358468d_pdl_25590

10 komentarze:

  1. heh... musze zobaczyc, czy jest juz wydanie po niemiecku i zakupic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest pt 'Die gemeine Hauskatze'... polska wersję mam terz w formie e-booka :)

      Usuń
    2. wlasnie znalazlam :D

      Usuń
  2. Świetnie sie zapowiada po tym króciutkim fragmecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię książki i lubię koty, więc mogłoby mi się to spodobać, sama nie wiem kiedy ja przeczytam wszystkie moje książki, które mam na liście, cały czas dochodzą nowe pozycje i w rezultacie nie wiem co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami też mam ten sam problem, ale zazwyczaj nie mam czego czytać :/

      Usuń
  4. to coś dla mnie! jestem kociarą pełną gębą a mój kot potrafi otwierać sobie lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam twój filmik jak skubany dobiera się do pojemniczka :) Wierzę, że potrafi :)

      Usuń
  5. Oooo, coś dla mnie :D Muszę poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nawet nie wiedziałam, że Pratchet ma taką pozycję w swoim dorobku ;) Z chęcią się zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń