Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 28 lutego 2012

off topik o kosmetycznym zabarwieniu czyli BYSTRE OKO

Oglądacie serial “Julka”? Przyznam się bez bicia, że ja oglądam, chociaż nie jest to nic ambitnego. Zresztą, się pytam, kto powiedział że niby nie można się czasami zresetować i odmóżdżyć* ;) Ba, to nawet wskazane…
*Odmóżdżenie (łac. decerebratio, zwane też śmiercią mózgową, łac. mors cerebralis) – trwałe wygaśnięcie wszystkich integracyjnych czynności ośrodkowego układu nerwowego (śmierć pnia mózgu), przy sztucznie podtrzymywanej lub samoistnej akcji serca i oddychania. ( źródło:WIKIPEDIA)
Co tu jest nie tak?
julka
Na zdjęciu ( dla niewtajemniczonych ) MONIKA – ‘Piękna femme fatale gotowa na wszystko! Wykształcona kosmetyczka z ambicjami lekarskimi, ale bez uprawnień. Pracuje w Klinice Piękna, choć zdecydowanie bardziej wolałaby być jej właścicielką… Najchętniej zostałaby żoną Janka Janickiego - z którym od dawna już się spotyka.’
Heh, no i wszystko wiadomo, skoro tak przechowuje swoje szminki ;)

48 komentarze:

  1. Hahahaha :)
    Bystre oko z Ciebie ... Bez kitu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo doooobra jesteś!! :)))
    w ogóle WTF? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę. Takie rzeczy tylko w serialach TVNu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam myślę że te szminki zostały tak specjalnie wyeksponowane żeby było widać ze lasencja się maluje :) btw pędzle wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG :D A jeden z pędzli trochę jak ecotools ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie, bo rączka cała czarna :)

      Usuń
    2. a ten drugi... :)to nie wiem :)

      Usuń
  6. Też się przy tym odmóżdżam ;D
    ale dostrzegłaś ;p ja nie zwróciłam na to uwagi... za to, to że śpi ona w makijażu to norma ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, że śpi w makijażu to już 'akceptowalne' :) bo prawie każda kobitka w każdym serialu/filmie wychodzi z łóżka z nienaganną fryzurą i mejkapem ;)

      Usuń
  7. Hehehhehe, padłam! :) Ja sama od święta włączam Julkę, głównie żeby popatrzeć się na głównego bohatera (cieszy oko ;)). Ale na innych rzeczach (typu odkręconych szminkach) aż tak się nie skupiałam. Chyba powinnam zacząć.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. główny bohater jest fajny :) chociaż mi ciemnowłosi panowie bardziej pasują- urodowo. Na 'Maćka' się fajnie patrzy - tak radośnie :) ale nie wytrzymałabym z kimś takim :)

      Te szminki zauważyłam, bo lubię się przyglądać obcym zbiorom kosmetycznym :D

      Usuń
  8. A pamiętacie cień helikoptera (czy samolotu) na powierzchni morza w Piratach Polańskiego? Trafiają się też zegarki na rękach np. muszkieterów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w 'Krzyżakach' jest ciężarówka, linia wysokiego napięcia,trampki i wcześniej wspomniane zegarki :)

      Usuń
    2. BYSTRE OKO - to ulubiona bajka mojego dziecka ;)

      Usuń
  9. Też dziś oglądałam i się zastanawiałam czy te szminki są otwarte czy ja mam schiza :) chyba się chciała popisać jakie ma kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie tylko ja mam oko na takie ciekawostki :)

      Usuń
  10. Oj tam, dziewczyny. A kto zgadnie jaki to podkład? Wygląda mi na Prolongweara MAC...chociaż jak buteleczka nie ma przewężenia to może i Colorstay Revlona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a ja tam widzę chyba jeszcze otwarty puder MACzkowy :)

      Usuń
  11. a za szminkami perfumy EL, ktore lubie... mam do nich sentyment :D ... ale spodob przechowywania szminek mnie rozbroil hehe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może ona po prostu lubi widzieć jakie ma kolory ;)

      Usuń
    2. Ja swojej kolekcji nie ogarniam, chyba wezmę z niej przykład i ustawię ołtarz ze szminek

      Usuń
    3. ołtarzyk - tego słowa mi właśnie brakowało :)

      Usuń
  12. może nie wiedziała, jak się pomalować i przygotowała szminki do wyliczanki?

    mnie bardziej fascynuje widok z okna apartamentu Maćka, bo widać z dach mojej kamienicy. xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha dobre :) No ja też się odmóżdzam przy tych serialach na tvnie o 17.55 :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :) w koncu ktos im musi ogladalnosc podbijac , no nie ? :)

      Usuń
  14. Ona je tylko wietrzy, wielkie mi co :P
    Gratuluje spostrzegawczości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie na wiosnę wypada wszystko przewietrzyć ;)

      Usuń
  15. Hahaha :D
    Ale to jeszcze zrozumiem, nie tak jak kryptoreklamy typu:

    - Kochanie, skończył mi się "Kucharek"! (zbliżenie na puste opakowanie)
    - O nie, w takim razie pójdę do sklepu i kupię "Kucharka"!
    - Dziękuję, bo właśnie miałam ugotować zupę, a zupa bez "Kucharka" to już nie to samo!

    Własnie dlatego sporadycznie oglądam polskie seriale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa, u nas niestety 'product placement' jest żałosne - najazdy i teksty - ech... Za granicą też to zauważyłam, ale jakoś bardziej jest to elegancko zrealizowane. Tak mi się wydaje :) Ja też nie jestem wielbicielką polskich seriali, ale to nie znaczy że na niektóre nie patrzę :)

      Usuń
  16. może to nowa reklama szminek?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie ma zbliżenia na firmę ;)

      Usuń
  17. hahaha dobre spostrzeżenie! nie oglądam polskich seriali, są na niskim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee :) dlatego ja to nazywam odmóżdżeniem :)

      Usuń
  18. zgadzam się z moją przedmówczynia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka jesteś spostrzegawcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak mi się rzuciło na oko, teraz cały czas obserwuje tą toaletkę :)

      Usuń
  20. nie ma to jak mistrzowie 2 planu

    OdpowiedzUsuń
  21. też to widziałam specjalnie kilka razy zatrzymywałam żeby uchwycić wszystkie kolory, przyznam sie że dzieki tej postaci (Moniki) przekonałam się do szminek i obsesyjnie poszukuje podobnych odcieni :D

    OdpowiedzUsuń