Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 9 lutego 2012

Melduję–czyli sneak peek nowości…


…które będą prawdopodobnie gościły w najbliższym czasie na moim blogu.  Ale najpierw prawdopodobnie troszkę porozdajemy :) Zakupy na grudzień, styczeń i początek lutego wyglądają tak:
DSCF0194DSCF0200DSCF0203DSCF0206DSCF0208DSCF0215
Jak zwykle dużo kolorówki :) no i szykuje się ‘wietrzenie szafy’ :)
p.s. Muszę przyznać z dumą, że jestem na plusie na styczeń na PayPalu na prawie 40 zł :) Trzeba to rozsądnie wydać ;) Nie ściągam z karty kredytowej – karta kredytowa to samo zło! – przelewam określoną sumę i wiem czym mogę dysponować :)

39 komentarze:

  1. tez zakupilam korektor do brwii i jak narazie się nie sprawdził:(
    www.w-studenckiej-kosmetyczce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde, jest co testować :)) Cóż to za pędzelek od Inglota? Do blendowania? Wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłam Panią o taki do blendowania, ale ona dała mi taki 'ołówek' - jest świetny - takiego też mi brakowało :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. uhum nie umiałam sie oprzeć - a mam braki w matach :)

      Usuń
    2. przesliczne:) Ja nigdzie na nie nie mogłam natrafić:(

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tej mgiełki z Elfa - jak na razie czytałam recenzje na +
    Lubię ten korektor z Delia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor z Delii jest fajny :) to już mogę powiedziec na 100%

      Usuń
  5. O widzę korektor Delii, świetna sprawa :-)
    Pędzelki * _ *

    OdpowiedzUsuń
  6. To poważne zakupy:DDDD

    Też zakupiłam pędzle z Eco Tools (w ramach oszczędności i przerzucenia sie z Sigmy) i mam nadzieję że będą ok (kiedy do mnie dotrą).

    Od ELF'a po moich przebojach trzymam się z daleka. Chciałabym być bardzo na plusie na paypalu. Niedoścignione marzenie (za moją sprzedaż z allegro spłacę właśnie zakupy he he)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sigmy nie mam, ale mam w planie kupić parę ich pędzli w tym roku, a na EcoTools czekam na jakieś fajne rabaty :)

      Póki co, ta mgiełka jest fajna, ale miałam kilka ich produktów które mi nie leżały ...

      Usuń
  7. Pędzelek z inglota mnie zaintrygował :P
    a ja muszę czekać do Matki Boskiej Pieniężnej (czyli u mnie z tydzień) ażeby móc puścić się w wir zakupów : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe byle do wypłaty a potem znowu do kolejnej :)

      Usuń
  8. Cienie od Glomour Doll? Czaiłam się na ich próbki, ale chyba zlikwidowali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUZ SA! :) ja też się na nie czaiłam, i jak już byłam gotowa na zakupy, to jakąś akcję dziewczyna wprowadziła. Na szczęście wróciły :)

      Usuń
  9. Na moja liste trafil wlasnie pedzelek z inglota-kuleczka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo jest jak ołówek, bardzo precyzyjny :)

      Usuń
  10. no to czekam :D
    szukałam innej maski z Daxa jak ta z błotem wulkanicznym ale nie mogła znaleźć :(
    właśnie miałam iść po cienie Miyo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta rozgrzewająca z Dax jest świetna :) Drugą dzisiaj będę nakładac na twarz :)

      Usuń
  11. Świetne zakupy :). Jakie kolory Dermacolu wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermacol mam w 210,213,221,223 - niestety dwa testery mają krótką datę przydatności - jeden do maja drugi do lipca - dlatego lipa :/ Z drugiej strony może uda mi się je wykończyć :)

      Usuń
    2. a gdzie dorwalas takie male tubki? :)

      Usuń
    3. allegro pod hasłem 'tester' :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wydaje się sporo, ale połowa szafy oczyszczona :) więc czuję się usprawiedliwiona :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja bez kolorówki nie potrafię żyć ;)

      Usuń
  14. oho ho jakie zakupy :) Ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi mgiełka elf :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo zacne zakupy! aczkolwiek ten pędzel z Ecotools miałam & się pozbyłam już, bo strasznie mnie drażnił.

    OdpowiedzUsuń
  16. A co to za słoiczki na ostatnim zdjęciu? Wyglądają intrygująco ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. oo widzę, że nawet CIF-owe serum się tam znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. recenzje pedzelkow bardzo mnie ciekawia, zwlaszcza tego z Hakuro :) sama nad nim mysle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na PP lubie doladowania blyskawiczne, to daje mi poczucie kontroli nad wydatkami i jest bezpiecznijesze choc czasami karta idzie w ruch:)
    Tak sie zapatrzylam w zdjecie z Dermacolem, ze z checia bym przygarnela na nowo:D

    Fajne zakupy jednym slowem:)

    OdpowiedzUsuń