Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 8 lutego 2012

MAM BLOG BOXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DSCF0156Nawet nie widzicie jak mi się micha śmieje :)  Jak otwarłam drzwi, a tam stała paczucha… moja reakcja wyglądała mniej więcej tak :

678589396623e121

Boxa dostałam od mojej imienniczki która znacie z jako  sauria80 – zapraszam do obserwacji jej bloga :)

Rozpakowujemy? Możecie żałować że nie czujecie tego pięknego zapachu…. moje psy niuchały, a niuchały…

DSCF0157DSCF0163

Na pierwszy rzut idą: Bourjois płyn micelarny – kochana, trafiłaś, bo studiowałam ten temat :)  Uniwersalny balsamik z Oriflame – widziałam nie raz tego ‘potwora’ :) ale nigdy nie miałam go w posiadaniu – na tą porę roku – jak znalazł, Masełko do ciała z TheBodyShop – AAA ! – nigdy nie miałam, wreszcie mam!! Najbliższy sklep TBS jest niestety w Katowicach,  a ostatnio tam nie bywam :/ No i przepiękny lakier do paznokci Art de Lautrec :)

DSCF0169DSCF0175

Próbeczki, to maseczka z Oriflame, serum z Oriflame, Filtry z Uriage :)  same dobrocie Uśmiech

DSCF0188

Kochana Martusiu, wszystko mi się BARDZO PODOBA, tak podoba, że prawie wygasiłam ogień w piecu i o mało przypaliłam obiad :) Możesz być pewna, że wszystkie przygody z BlogBoxem opisze u siebie. A dzisiaj wieczorem z butlą wina będę te dobroci w siebie wklepywać ;) Demakijaż obowiązkowo twoim płynem ;) a w między czasie, kto wie, może stworzę jakiegoś nowego posta.

Buziaczki dla wszystkich uczestniczących w akcji BLOGBOX.  A resztę zapraszam do obserwacji  kolejnych ‘rozpakowań’ u OBSSESION .

The best idea ever !

45 komentarze:

  1. ja do box też wrzuciłam ten lakier bo jest świetny :] micelka znam i wielbię linkuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u siebie tych lakierów jeszcze nigdzie nie widziałam.. muszę pochodzić i poszukac :) A micelka miałam już w koszyku, już witał się z gąską...a potem wracał na półkę :/

      Usuń
  2. ale super produkty dostałaś, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zapakowana paczka i same perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, cieszę się, że podoba Ci się boksik - to była dla mnie przyjemność :) no i doszedł cały i zdrowy, a już się bałam, że coś się wyleje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie wylało, wszystko przyszło w idealnie nie ruszonym stanie :) oj, dzisiaj jest cudowny dzień :) W ogóle - całe przygotowania, poszukiwania, a później śledzenie, kto co dostał - fajna sprawa :)

      Usuń
    2. Sauria80 - przygotowałaś piękną pakę :)

      Usuń
  6. podoba mi się zawartość boxa:)
    muszę wziąć udział w następnej edycji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Oj, poza tym to dobra okazja do poznania drugiej bloggerki :)

      Usuń
  7. tak mi się spodobała idea blogboxów, że tylko wyczekuje takich notek blogowych;-)

    super blogboxa dostałaś:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) najbardziej boję się reakcji na mojego BlogBoxa... ciągle myślę co mogłam dodać, czy więcej próbek dodać... ech.. :) mam nadzieje że się spodoba :) Najfajniejsze jest to podniecenie w oczekiwaniu na BlogBoxa i w oczekiwaniu na wstępną recenzję :) Całe dwa tygodnie w niepewności i w oknie :)

      Usuń
  8. Super Box! :D Ale radość mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na płyn się gniewam, ale masełko mnie bardzo ciekawi :-)
    A lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadło mi końcówkę!
      A lakier.. marzenie!

      Usuń
    2. po wstępnym mazianiu po pazurku - MARZENIE :)

      Usuń
  10. fajniutki boxik, najbardziej spodobało mi się masełko TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku ale prezentów dostałas;)
    I to coraz bardziej słynniejsze masełko. Tylko pozazdroscic.

    OdpowiedzUsuń
  12. no to Marta się spisała - świetny Box :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super boxik :) Gratuluję i miłego testowania! :) A reakcja dzieciaczka z gifa jest bezcenna, wiecznie się z niej śmieję jak widzę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być inny obrazek, ale reakcja dziecka była tak podobna do mojej, że nie umiałam się oprzeć :)

      Usuń
    2. Padłam po tym gifie. :D

      Usuń
  14. Świetny Box ;)
    Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut pójdzie lakier - reszta wymaga trochę więcej czasu :)

      Usuń
  15. Aż zaczynam żałować, że nie wzięłam udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem musisz wsiąść udział - fajna zabawa :)

      Usuń
  16. Dużo lepsze te boxy niż ten cały kissbox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak myślę... do kissboxow wrzucaja co mają, a tutaj każdy patrzy pod kątem 'przydatności' dla potencjalnego użytkownika :)

      Usuń
  17. o jacież kręcę - ale kolor ! Piękny lakier :) Martusia umie sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. same wspaniałości! a lakier to cudeńko, aj cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna zawartosc:) Same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takim masełkiem to bym się wymaziała :) Ubóstwiam takie jadalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. same wspaniałości.. i przecudnie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, wspaniały box :D
    i cudnie opakowane :)

    OdpowiedzUsuń