Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 27 lutego 2012

look_prawie kobieta bluszcz… ;)

Nie wiem dlaczego, ale w moim mózgu jest wyjątkowo zielono.. HA! Może dlatego, że moja wiecznie zakatarzona truskawa czuje wiosnę tu i ówdzie ;)
Tym razem musiałam, MUSIAŁAM sprawdzić na własnych ślepiach wyjątkowo odjechany look prosto ze stajni MACa ;)
DSCF0852
inspiracja :


Wniosek jest taki – gdybym miała być skazana na włos w kolorze blond – absolutnie taki róż na mojej głowie by zagościł.  Z drugiej strony, dwa razy w życiu byłam blondynką – raz za malucha, drugi raz przez przypadek – wniosek – blond mnie rozmazuje i sprawia że jakoś tak nijako jest. Heh, teraz nawet moi znajomi nie pamiętają że byłam tą w kolorze blond ;)
Kolory odważne, wiosenne, a brwi spieprzone – taka ich natura :) że na zdjęciach ni w ząb ni w pietruchę ;P
Nie miało być tak samo – trzymanie się przepisów po prosu mnie nie rajcuje ….Moja wersja MACa na ‘odwal’ wygląda tak :   :D
DSCF0839DSCF0842DSCF0868DSCF0885DSCF0909
Użyto: 1,2  moja własna mieszanka cieni stworzona specjalnie na tą okazję - brwi  (róż) i powieka ( limonka)
3. MIYO Chilli  jako pokreślenie brwi od spodu,
4 Inglot Rainbow środkowy cień z wkładu 109R zewnętrzny kącik oka
5 rozświetlacz z paletki Essence SunClub 02 miami heat – wewnętrzne kąciki – górna i dolna powieka
6 najjaśniejszy cień z wypiekanej paletki w brązach Z WNW – wewnętrzna część oka
7 Eveline błyszczyk bezbarwny – na usta ;)
8 Biała kredka Manhattan  na linię wodną oka
9. Tusz Bell
10 robiona własnoręcznie szminka z pigmentu nr 2 – brwi, usta i policzki


DSCF0910
A kolorki stworzone na tą okazję to :
DSCF0913DSCF0914

25 komentarze:

  1. powiedz mi tylko kochana czy cienie Miyo po wyłożeniu z opakowania są dużo większe od Inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są szersze od Inglota o jakieś 2-3 mm :/

      Usuń
  2. O kurczę, ale ta zieleń jest boska! Taka elektryzująca.
    Ja się w zielonym w ogóle nie lubuję, a jeśli już to tylko ciemna, zgaszona, szmaragdowa albo ew. oliwka. U innych zawsze wygląda lepiej :| :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, spróbuj :) dla pocieszenia, popatrz na moje krzaczaste brwi ;)

      Usuń
    2. Ty masz krzaczaste brwi? Dobrze, że moich kłaków nie widzisz. Przy nosie każdy włosek sterczy w inną stronę, nawet żel utrwalający im nie daje rady :D

      Usuń
    3. no może nie krzaki, ale twarde sztuki ;) nie ważne jak je pieszczę i tak robią jak chcą :)

      Usuń
  3. yhym ale to nie tragedia jak o 2-3mm bo się zastanawiałam jak duże są, czaję się na kilka ich kolorków cieni i róż. ale pierw musiałabym skoczyć do pobliskiej natury i sprawdzić czy Miyo mają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w naturze MIYO raczej nie maja, poszukaj w sieci "drogerie polskie" - bo ja mupuję w tej sieci - z tym ze tylko w 2 na 3 jest szafa MIYO

      Usuń
  4. Jak bum cyk cyk - ZERZNE :D

    Strasznie mi sie podobaja te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zerżnij :) masz moje błogosławieństwo :)
      na blondynie będzie lepiej wyglądać :)

      Usuń
  5. Nie moj klimat ale tak od czasu do czasu? czemu nie?:D tymbardziej, ze zielen super podkresla Ci teczowke.

    Mnie sie blondy przejadly po pewnym czasie, pomimo ze jestem rasowa blondynka;))) cokolwiek to znaczy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh ja bylam 'laseczką' w kolorze blond - nie specjalnie - może gdyby to był zimniejszy odcień byłoby lepiej - ale wole czuprynę w ciemniejszy kolorze - jakimkolwiek :)

      poza tym ,taki kolorek to raczej nie na co dzień, ale byłabym w stanie w tym czymś wyjść na ulicę ;P

      Usuń
  6. brwi i poliki podobaja mi sie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) brwi na żywca wyglądały lepiej :) tutaj zbyt masywne - ale wiesz, dla zasady trzeba sobie ponarzekać ;)

      Usuń
  7. Wow super wyglądasz:D Róż i jasna zielen to jedno z moich ulubionych połączeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam że nie w moim klimacie ; ) ale co mam się ograniczać ;)..a chodzi jeszcze za mną pistacja i brąz - inspiracja prosto z Orsaya :)

      Usuń
  8. Cudowne zestawienie kolorów, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O łał, ale soczyście! :D I like it! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też strasznie się ten look MACa spodobał :D Wyszło Ci bardzo fajnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak go zobaczyłam, po prostu musiałam zrobic cos podobnego :)

      Usuń
  11. extra post:) I piekne ujecie Macowskiego makijazu, w głowie Ci juz wiosna:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sądziłam, że buraczkowe brwi mogą być takiej fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam dziś zielony makijaż, ale taki stonowany bardziej ;) jutro będę malowała na zielono pazury :) wypatruję tej wiosny a tu znów śnieg spadł ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem czysta czydziesta obserwatorka :P

    Nietypowy makijaż, mi się bardzo podoba :) Właśnie dwie zielone miki mi z kolorowki przyszły, zastanawiam się, jakby to wyglądało na moich ślepiach, hm.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń